1501 problemen

Gestart door rick1974, november 19, 2018, 13:53:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rick1974

Goedemiddag,

Ik probeer de 1501 in te stellen maar dit lukt niet echt.

de instelling die ik nu heb zijn als volgt.

De receiver gaat met hdmi naar de tv.

De settopbox van kpn gaat met hdmi naar de tv dit omdat ik hem niet via hdmi over de receiver wil laten gaan.
optisch kabeltje tussen setop box en receiver.
Tevens heb ik van Logitech een Bluetooth ontvanger die ik via tulp op cd heb aangesloten.

Als ik de receiver reset, dit gedaan om helemaal schoon te beginnen en ik de bovenstaande instellingen maak werkt alles prima. heb geluid van de tv via de Aux 1 en kan via de CD me muziek streamen.

die instellingen zijn ook gemaakt in de receiver via input.

Echter wanneer ik alles uitzet en tv ga kijken en zet later me receiver aan om geluid van de tv over de speakers te laten lopen krijg ik alleen maar ruis. Ook als ik over schakel naar de CD om muziek te streamen alleen maar ruis.

Receiver weer resetten instelling in de input goed zetten testen alles werkt weer. nadat alles weer uit is geweest en weer aanzet alleen maar ruis.

Kan iemand me helpen en vertellen of ik iets fout doe?






NB

Ik heb er geen verstand van, maar zit er misschien ergens een batterijtje oid in het inwendige?
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

DansaN

Citaat van: rick1974 op november 19, 2018, 13:53:03
De receiver gaat met hdmi naar de tv.

De settopbox van kpn gaat met hdmi naar de tv dit omdat ik hem niet via hdmi over de receiver wil laten gaan.
optisch kabeltje tussen setop box en receiver.
Misschien mis ik iets, maar waarom gaat de receiver nog met HDMI naar de tv?

rick1974

Bedankt voor de reacties,

Er komt ook nog een playstation op die ik wel via de receiver wil aansluiten.

reden dat ik de tv niet via de receiver wil laten lopen is dat ik in de vroege ochtend en de late avond niet de tv over de speakers wil hebben. met de optische kabel kan ik kiezen wanneer ik het geluid van de tv over de speakers wil laten lopen.

Maar dit geeft dus een probleem en weet niet waarom.