Streamer na 11s1

Gestart door Wout, november 16, 2018, 16:10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wout

Hoi ik ben nog een breetje nieuw dit forum ik ben op zoek naar iemand waar ik wat meer info over een na 11 streamer kan krijgen en eventueel kan beluisteren ik heb zelf de Pm 11s1 en de cd speler sa 11 ben benieuwd of de kwaliteit van deze streamer ook zo klinkt voor aanschaf hier van gr wout. 

AkTeVox

Wees gerust de NA heeft dezelfde DAC aan boord als de SA en klinkt idem mits goede bron. :wink:

Faxe

Citaat van: AkTeVox op november 16, 2018, 17:45:06
Wees gerust de NA heeft dezelfde DAC aan boord als de SA en klinkt idem mits goede bron. :wink:

Dan moet de SA11 wel de SA11S3 zijn. De oudere modellen hebben denk ik een andere dac en niet de mogelijkheid om hem te gebruiken als dac (via USB)

AkTeVox

Citaat van: Faxe op november 16, 2018, 18:17:21
Dan moet de SA11 wel de SA11S3 zijn. De oudere modellen hebben denk ik een andere dac en niet de mogelijkheid om hem te gebruiken als dac (via USB)


Heel juist!

joep

Citaat van: Faxe op november 16, 2018, 18:17:21
Dan moet de SA11 wel de SA11S3 zijn. De oudere modellen hebben denk ik een andere dac en niet de mogelijkheid om hem te gebruiken als dac (via USB)

:gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp:

211

Als ik de NA11 met mijn SA-11S2 vergelijk,

- Prefefereer ik de NA11 qua geluid !!! MITS!!! de geripte CD als WAV file staat op een USB-Stick voor in de NA11 !!
- Indien de NA11 de data via een externe renderer krijgt aangeboden (PC of NAS) is het (bijna) om het even   

De beperkte userinterface van de NA11 is al vaker besproken
Zolang je maar geniet....

Wout

Ik kan een Na11s1 van iemand overnemen,deze heeft hem extra laten aarden wat ishier het voor of nadeel van.

xander32

Geen idee, maar ik ben sowieso geen groot fan van modificaties van apparatuur.

Ik zou daar terughoudend mee zijn en mij er goed van vergewissen dat deze modificatie is uitgevoerd door iemand met verstand van zaken. Voorts zou ik exact willen weten wat het beoogde doel van deze ingreep was en of die nadien ook conform presteerde. Daarnaast is het goed om te beseffen dat de garantie door een modificatie komt te vervallen en dat deze een wederverkoop vaak ook geen goed doet.


Citaat van: Wout op december 09, 2018, 15:11:20
Ik kan een Na11s1 van iemand overnemen,deze heeft hem extra laten aarden wat ishier het voor of nadeel van.

Wout

Het aarden van de NA11S1 is gedaan door audio service in Elst niet de minste volgens mij. Over de de garantie zal ik verder informeren had ik nog niet bij stilgestaan.

211

Citaat van: Wout op december 09, 2018, 15:11:20
Ik kan een Na11s1 van iemand overnemen,deze heeft hem extra laten aarden wat ishier het voor of nadeel van.

Wat is er dan extra geaard ? De Kast? Normaal gesproken is aarden alleen maar een nadeel, of op zijn best geen voordeel/nadeel....   
Zolang je maar geniet....