Auteur Topic: Marantz SR 6011 Vraagje over bron menu in combinatie met PC gebruik  (gelezen 107 keer)

Offline chrisssj2

• Kent Marantz
  • *
Marantz SR 6011 Vraagje over bron menu in combinatie met PC gebruik
« Gepost op: november 02, 2018, 21:48:12 »
Situatie:

Voorheen deed ik de "info" button en verschijn info direct onscreen terwijl ik nog mijn windows desktop had. Dit was instant.
Nu echter duurt  het 7 seconden heen en 3 seconden om terug te komen wat SUPER vervelend is. aangezien ik vaak check welke bron door komt. Lijkt wel een soort HDMI/kanaal switch. De OSD op de receiver zelf is niet leesbaar van de bank en dus vrij nutteloos hiervoor.
De setup in komen gebeurde ook vrijwel instant zoals ik het me herinner.

Dit alles is op windows 10. Toen het "snel" werkte
Op windows 7 was het altijd langzaam ookal werkte het wel "snel" op windows 10. For some reason.
Blijkbaar doet windows 10 iets anders daarin dan windows 7. Ik dacht dat het iets met HDMI te maken heeft.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt, opeens was dit dus "anders' dan voorheen. Heb dit probleem al eens eerder gehad maar dan kwam na een tijdje weer terug ofzo.. heel vaag. (misschien dat ik iets veranderde zou goed kunnen)

Heb HDMI control aan/uit gezet en op mijn LGC7 TV de PC input hmdi naar receiver gezet. maar dit lijkt allemaal geen effect te hebben.