Queeste : De ultime streamer

Gestart door 211, oktober 27, 2018, 18:21:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

211

#30
...
Zolang je maar geniet....

211

#31
...
Zolang je maar geniet....

211

#32
...
Zolang je maar geniet....

211

#33
...
Zolang je maar geniet....

211

#34
...
Zolang je maar geniet....

211

#35
...
Zolang je maar geniet....

Vinyl_Fuchs

#36
Citaat van: 211 op december 29, 2018, 15:13:59
Roon

Een vriendje heeft Roon al draaien, in combinatie met een Mytek Brooklyn+ DAC... Snel geregeld 😉

Roon kost geld, serieus geld wat elders "gratis" meegeleverd wordt.. Maar wat een gave interface is dit. Naast het gemak van een goede UI wordt ook de achtergrond informatie van een CD of artiest getoond..!  leuk om te lezen. De tracks worden geanalyseerd en vergeleken met de Roon eigen bibliotheek, missers heb ik nog niet meegemaakt.

Altijd de juiste naam bij Album, uitvoerende, componisten en nummers. Absoluut klasse...!!

Maar de Roon Server moet wel draaien op een separate PC... vleeswaren, weer een apparaat er bij.

De BSV2 worden ogenblikkelijk herkend, maar verassend genoeg ook de NA-11 via de AirPlay interface.. Gaaf, dat biedt perspectieven als de NA-11 gewoon kan blijven. Helaas, de Airplay interface van de NA-11 is echt onder de maat en doet dit mooie apparaat serieus te kort.
Vermoed dat er zeer binnenkort een NA11s2 verschijnt. Of misschien wel nog eerder NA10 en NA KI Ruby.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

211

#37
...
Zolang je maar geniet....

pameijer

Citaat van: 211 op december 29, 2018, 15:16:41
Uhhhh....

PC => Ambre => NA-11 => Voorversterker => Mono Blokken(2).... Wat was er ook al weer met de wens voor minder componenten ?

Wordt vervolgd dus. ;-)
Koop voor de grap eens een Chromecast Audio en sluit die aan op je vv..., ben benieuwd welke conclusie je dan trekt!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

211

Zolang je maar geniet....

AkTeVox

Citaat van: pameijer op december 29, 2018, 21:15:11
Koop voor de grap eens een Chromecast Audio en sluit die aan op je vv..., ben benieuwd welke conclusie je dan trekt!

De Chromecast audio doet het voor het gegeven geld zeker niet slecht maar de NA6005 doet het stukken beter....

Bert Poelman

Ík ben blij met mijn AppleTV 4k, had voorheen een oudere Apple TV, merkt echt verschil in Netflix kijken, mooier beeld, en gaaf geluid

211

#42
...
Zolang je maar geniet....

joep

Dus als ik jou goed begrijp heb je voor €2500,- een Benchmark DAC3 welke veel beter is dan een SA-10 van €7000,-
Alleen krijg je er bij de SA-10 wel een cd drive bij.
Zou je die nog willen gebruiken als je een Benchmark DAC3 bezit is een tweede natuurlijk.

O.k. dank je voor de info.

jowa

Als ik het zo lees is de Benchmark too much details en te weinig evenwichtig in complete performance. Net of je te dichtbij naar een schilderij van van Gogh/Rembrandt zit te kijken en niet naar het gehele schilderij.

Ik zou zelf eerder voor de Marantz gaan, dan voor zo'n uber details machine.

De Benchmark is toch voor studio's bedoeld?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk