Zijn er forummers bezoekers van Techno-feesten?

Gestart door arjan1312, oktober 17, 2018, 21:11:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjan1312

Nu het AMF/ADE weer los gebarsten is, ben ik benieuwd of er hier leden op het forum zijn die ook (wel eens) naar Techno-feesten gaan. Zelf ga ik zaterdag naar Awakenings in de Gashouder. Maar ik ben ook bezoeker van andere Awakeningsevenementen, Toffler Indoor, Toffler Outdoor, de Tofflertunnel, Loveland en Boothstock en dan zijn er uiteraard nog andere evenementen.

Uiteraard vind ik het leuk te vernemen of je dan ook voor (een) specifieke artiest( en) gaat.

Bij mij komt het voort uit het feit dat ik 30 jaar geleden naar Nighttown en Parkzicht ging. 25 Jaar geleden mijn vrouw ontmoet en die had helemaal niets met deze muziek. Sinds een paar jaar is ze om en bezoeken we met een grote vriendenclub evenementen.

Arjan

PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

renes59

#1
Heb eerst maar eens geluisterd wat dat nu inhoudt.
Nee ik ben geen bezoeker en zal het niet worden. Dit is de één van de muziekgenres waar ik totaal niets mee heb en dat is zwak uitgedrukt.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

Vroeger ging ik er wel eens naar toe ,gewoon om te observeren ,niets is leuker dan aapjes kijken  :-D
Dat was in luxor te Arnhem .

Ik ben en blijf meer een rocker  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Toen ik nog jong was ging ik zeker de feestjes af, Q-Dance deuntjes van rond 2004/2008
Blijer kan je me niet maken.....
Nou ja, beetje overdreven misschien.
Maar de laatste is wel een jaar of 4 geleden.

sjoek

Vroeger wel geweest.. vooral veel voor werk maar tegenwoordig niet meer.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

i2Paq

Ik ben van mijn 38ste tot (ongeveer) mijn 46ste regelmatig naar dergelijke feesten geweest.

Al dan niet onder het genot van "een snoepje".

Gaan nu niet meer maar soms kriebelt het wel  :angel:

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Marvin

Citaat van: TurboMarco op oktober 18, 2018, 09:05:40


:-D
Zo mn best gedaan om deze offline te krijgen, sta ik hier weer met mn kop online.
Bedankt, blijft me achtervolgen.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)