Audiofiele zekering in Marantz PM8005

Gestart door Samro, oktober 08, 2018, 20:07:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

niwdE

Nets als de online verkopera van bio-magnetische sokken, Röntgen brillen, antikalk magneten en ander wonderbaarlijk spul.

Het is maar waar je in gelooft.
Marantz SR5012, CD5005, NA6005
Jamo S628 voor, S626 achter, J112 sub
LG OLED, PS4Pro
Muziek uit de 10e t/m 21e eeuw

TurboMarco

#106
Citaat van: renes59 op februari 27, 2019, 20:59:52
Zekeringen zitten er voor de zekerheid in, voor de veiligheid. Ze dienen ervoor om door te branden indien nodig. Zekeringen moeten inspelen staat er, wil je het nog gekker hebben.
Al die dingen op en rond de luidsprekers, zo iemand kun je toch niet serieus nemen. Ik denk dat hij geld binnenharkt voor hifi.nl met dit soort flauwekul.
Uit hifi.nl artikel:
CiteerJohn is een zestigjarige natuurkundige annex docent wiskunde
En..
CiteerIn de afgelopen tien jaar schreef hij er zo'n 200 artikelen over voor Home Studio, HVT, Qualityhifi.nl en Puresound.be.
Nou roep ik jaren dat er iets in het onderwijs goed mis is ,maar het verhaal werkdruk zal in ieder geval voor deze docent geen punt zijn  :roll:

CiteerHet inzicht dat zo'n zekering een soort flessenhals voor de stroomvoorziening vormt en de klankmatige prestaties van het apparaat kan beperken

Een docent wiskunde kan zich maar beter niet met elektronica religieuze zaken bezig houden,en al helemaal niet onze jongeren op een dwaalspoor brengen (al zullen voornamelijk ouderen in deze spirituele handel trappen) ,schoenmaker blijf bij uw leest .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Dit soort audiofielen zullen waarschijnlijk ook een vrouw hebben die zich stierlijk verveelt als hun jongere vriend er niet is dus met vriendinnen zich met de creditcard van manlief aan amuseren is in de pc Hooftstraat terwijl manlief zich weer dit keer in een audio zaak verblijft omdat z,n vrienden elders zich met een ander aan het hobbyen is.

Je moet toch wat.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maus

Nou ben ik zo'n jongere vriend, maar de man van mijn vriendin is dus echt niet met audio bezig... Wel docent toevallig. :P