Met welke hoofdtelefoon 🎧 (-keten) speel je 🎶 ?

Gestart door xander32, september 30, 2018, 16:31:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjoek

Ja er is een 32 ohm die heeft alleen geen velours cushions. En die schijnt minder te klinken. Zelf helaas nooit kunnen testen.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

Citaat van: sjoek op april 23, 2020, 20:43:03
De DT990 sluit je niet op je telefoon aan denk?
De telefoon gebruik ik bijna nooit .

Ik gebruik wel mijn pc's om naar muziek te luisteren .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

En zit daar een dikke geluidskaart in of doe je een versterker tussen de pc?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

#123
De geluidskaart van het moederbord :
https://www.msi.com/Motherboard/x370-gaming-pro-carbon.html
Even naar beneden scrollen naar audio ,en dan bij "learn more about audio" op het plusje klikken .

De audiochip is in ieder geval een Realtek ALC1220 .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

dat is een knap bordje daar zit gewoon een complete audio unit in  :mrgreen:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jowa

Mooi morherboard met mooie integrated audiocard.

Kan zekfs hoog Ohmige hoofdtelefoons aansturen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op april 28, 2019, 00:07:00
https://www.hifi.nl/artikel/27830/Review-Sony-WH1000XM3-de-nieuwe-NC-koning.html

🎧
Alvast bij de Bax-shop eenzelfde cordial/REAN-verlengsnoer besteld, de adapter mee besteld bij Overgaauw. Eind volgende week heb ik hem in huis. John gaat hem ophalen, dan is hij ook betaald. Zit voorlopig aan huis gekluisterd vanwege een ingezakte wervel (Prednisolon gebruik bij sarcoïdose - Besnier/Boeck syndroom).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Cornelis1921 op mei 23, 2020, 03:09:43
Alvast bij de Bax-shop eenzelfde cordial/REAN-verlengsnoer besteld, de adapter mee besteld bij Overgaauw. Eind volgende week heb ik hem in huis. John gaat hem ophalen, dan is hij ook betaald. Zit voorlopig aan huis gekluisterd vanwege een ingezakte wervel (Prednisolon gebruik bij sarcoïdose - Besnier/Boeck syndroom).
Beterschap. Vond je al erg "tam" de laatste tijd.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 24, 2020, 01:27:17
Beterschap. Vond je al erg "tam" de laatste tijd.
Dank je Roy, het gaat al wat beter. Ik kan nu tenminste mijn social media sessies afmaken, doch zo "wild" als het er ooit aan toeging, wordt het waarschijnlijk nooit weer, want ik ben ook in het algemeen wat tammer geworden, het hoeft voor mij niet allemaal meer zo nodig. Ik ben erg ziek geweest sinds december 2017, en vooral de verlating van vorig jaar 1 juli hebben diepe sporen in mijn ziel achter gelaten, waar ik misschien nooit meer over heen kom, behalve na verzoening met Fieke. Fieke blijkt achteraf mijn enige echte liefde te zijn geweest, dan hakt zoiets er flink in. Ik hoop ooit een epiloog hieraan te mogen meemaken, want zoals het nu gaat, gaat het niet, soms trek ik het niet meer. Eerlijk, een gebroken hart syndroom is serious business, echte shit. Ik hoop niet dat iemand van ons dit ooit nog eens moet mee- en doormaken... (Vooral wanneer jouw omgeving dat ook niet oppikt - typisch de professionals wel; huisarts, wijkagent, GGZ-medewerkers, et cetera, pikten het direct op, maar voor mijn maatje John komt en kwam het allemaal te dichtbij. John lijdt er net zo onder als ik. Stel je er maar niets bij voor, het zijn vooral de somatische klachten die mij zo ziek gemaakt hebben.).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Voor alle duidelijkheid: John is een INTJ, Fieke een INFJ en ik ben eveneens een INFJ. Wie wil je iets meer weten over Myers-Briggs Typology Index (MBTI), Google dan er maar eens op, misschien gaat er voor jou dan ook een nieuwe kennis wereld open.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op april 28, 2019, 00:07:00
https://www.hifi.nl/artikel/27830/Review-Sony-WH1000XM3-de-nieuwe-NC-koning.html

🎧
Aanstaande vrijdag of volgende week dinsdag in huis, want het wachten is op de volmacht pas voor John, die daarmee gaat betalen bij Overgaauw. Ik ben nog te immobiel om zelf even bij Overgaauw aan te wippen en hem zelf op te halen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

renes59

#132
Citaat van: Cornelis1921 op mei 24, 2020, 08:26:35
Voor alle duidelijkheid: John is een INTJ, Fieke een INFJ en ik ben eveneens een INFJ. Wie wil je iets meer weten over Myers-Briggs Typology Index (MBTI), Google dan er maar eens op, misschien gaat er voor jou dan ook een nieuwe kennis wereld open.
Heb ik gedaan en gelijk een testje gedaan, ik blijk een ISTP mens te zijn.
https://www.impact-ontwikkeling.nl/pagina/16-mbti-types/istp/
Volgens de berichten moet die Sony een goed ding zijn, ziet er in ieder geval goed uit.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 24, 2020, 01:27:17
Beterschap. Vond je al erg "tam" de laatste tijd.
Prednison is een paardenmiddel, een medicijn waar weer medicijnen voor nodig zijn om de bijwerkingen in toom te houden. Een ingezakte wervel zal het gevolg zijn van botontkalking één van de bijwerkingen van prednison. Stieneke heeft een tijd de maximum dosis gebruikt vanwege Besnier&Boeck en werd daar loom en uitgeblust van. Daarentegen wordt het ook als doping gebruikt omdat de vermoeidheidverschijnselen minder worden en zodoende langer getraind kan worden, maar dat geldt natuurlijk voor gezonde mensen.
Sterkte Cor, kop d'rveur.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *