Met welke hoofdtelefoon 🎧 (-keten) speel je 🎶 ?

Gestart door xander32, september 30, 2018, 16:31:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maus

#15








Hoesje custom made, met dank aan de wederhelft. 

Samro

#16
Philips N6330 koptelefoon, bijna 40 jaar oud! Versterker/dac is een Aune  X1S. Koptelefoon enkele keren gerepareerd, maar speelt nog prima! :angel:, al gebruik ik hem bijna nooit :-D

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

polleke_cgc

#18
Gebruik zelf een Sennheiser RS185 draadloze koptelefoon aangesloten aan een Marantz NA8005 via optische kabel. Voor mij moet dat niet meer zijn.
Heb de vriendin onlangs een Sennheiser PXC 550 Noise cancelling cadeau gaan  : dus eentje via bluetooth. Ook een geestig ding.

Verstuurd vanaf mijn RNE-L21 met Tapatalk


xander32

Goed is goed toch  :yes:.

Citaat van: polleke_cgc op oktober 05, 2018, 12:32:59
Gebruik zelf een Sennheiser RS185 draadloze koptelefoon aangesloten aan een Marantz NA8005 via optische kabel. Voor mij moet dat niet meer zijn.
Heb de vriendin onlangs een Sennheiser PXC 550 Noise cancelling cadeau gaan  : dus eentje via bluetooth. Ook een geestig ding.

Verstuurd vanaf mijn RNE-L21 met Tapatalk

Vinyl_Fuchs

#20
Ik heb hier een bijna ongebruikte, witte AKG Q701 liggen: gekocht om via sony 555es sacd-speler muziek te beluisteren, echter de volumeregeling van deze sony is door een artspeak mod buiten werking gesteld. Dus maak ik momenteel geen gebruik van koptelefoon.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin



Uit de schuur getoverd, lig op bed Fortnite te spelen. (Xbox)
Dus nu mag ik ook echt mee doen met dit onderwerp. [emoji23]

xander32



Citaat van: marvin op oktober 15, 2018, 00:33:14


Uit de schuur getoverd, lig op bed Fortnite te spelen. (Xbox)
Dus nu mag ik ook echt mee doen met dit onderwerp. [emoji23]

sjoek

Citaat van: marvin op oktober 15, 2018, 00:33:14


Uit de schuur getoverd, lig op bed Fortnite te spelen. (Xbox)
Dus nu mag ik ook echt mee doen met dit onderwerp. [emoji23]

:schater:  heeft fortnite wel een beetje een audifiel geluid? :oops:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Maus


Marvin

Ik weet dat muizen anatomisch gezien andere oren én oorwegen hebben, maar ook jij propt dit toch niet zomaar even in je oren?

Maus


Marvin


xander32

... als beelddenker wil ik niet weten in welke lichaamsholte je 't spul dan frot.

Citaat van: Maus op oktober 16, 2018, 22:34:14
Jawel, kwestie van wennen.

tbanis55

Hoi allen !

Ook ik gebruik de Sony wh1000xm2 headphones.
Kwaliteit is prima en zit ook goed.
Dit in combinatie met de Marantz 2270 waar een Avantree Privia III bluetooth transmitter op aangesloten zit.
Note: de line-out / tape-out is echter hoog-ohmig en de transmitter relatief laag-ohmig.  Een aanpassing is een optie, maar ook de normale headphone aansluiting van de 2270 kan gebruikt worden , maar dan niet te hoog volume anders  krijgt de transmitter het wel erg te verduren inclusief vervorming.
De Avantree Privia II is overigens de enige goed werkende BT transmitter.