marantz pm80 mkII probleempje

Gestart door freakyenzo, september 11, 2018, 12:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Huidige soldeer technieken met loodvrij zijn net zo goed als het ouderwetse loodhoudende.

Dat is goed om te lezen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

thanatos

Ik zie goed geproduceerde producten die aan alle eisen moeten voldoen. En dat ziet er keurig uit. Ook als ze 5-7 jaar oud zijn.

Wat je wel meer en meer ziet zijn goedkope producten uit China die duidelijk tegen een lage kostprijs geproduceerd zijn en dat zie je terug in de gebruikte componenten.. Niet direct audio gerelateerd maar wel consumenten elektronica..

Trapte er laatst ook zelf in. Kocht een UV/Blacklight lamp op Bol.com.. voor €18,- dag later in huis en ik kijk bij aliexpress net geen €4,- inclusief gratis verzenden..

freakyenzo

ik heb twee weken geleden contact gehad met SB marantz. hij wilde wel naar mijn versterker kijken. hij heeft hem weer gerepareerd, en de nodige onderhoud gekregen welke de versterker waarschijnlijk nooit gehad heeft. de versterker klinkt weer super:)
er was een relais kapot waardoor mijn problemen veroorzaakt werden. verder waren er nogal wat soldeerverbindingen geschuurd op de eindtrap. de elcolyten zijn vervangen en de eindtrap is opnieuw gesoldeerd waar nodig.
hij draait nu alweer een paar dagen perfect:) hopelijk kan ik er weer lang plezier van hebben.  SB marantz nogmaals bedankt voor de reparatie.