**VOORAANKONDIGING**

Gestart door Rob46, september 03, 2018, 14:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Mijn aanname is dat dit niet meer actueel is, dan waren er Rob inschattende, al in een eerder stadium een concrete datum en meer concrete info geweest  :roll:.

@Rob46  help

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op januari 15, 2019, 07:18:28
Mijn aanname is dat dit niet meer actueel is, dan waren er Rob inschattende, al in een eerder stadium een concrete datum en meer concrete info geweest  :roll:.

@Rob46  help
Dat was mijn gedachte ook, vandaar de kickstart.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

De communicatie met Marantz gaat op dit moment stroperig.....uiteraard houd ik jullie op de hoogte  :yes:

xander32


Rob46

De M&G bij Marantz (Sound United) Eindhoven zal nog even op zich laten wachten beste forummers. De demo ruimte (gehele kelder) in Eindhoven wordt namelijk verbouwd en is daarom niet inzetbaar. Naar alle waarschijnlijkheid zal het nu medio april gaan worden. Zodra er een nieuwe datum is, zal ik dit uiteraard delen.

jrm

Rob, bedankt voor de update!

Vinyl_Fuchs

 :gp:
Citaat van: jrm op januari 18, 2019, 19:36:25
Rob, bedankt voor de update!
Inderdaad alvast dankjewel.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

Het laatste nieuws. De verbouwingen zijn in Eindhoven nog in volle gang. Er wordt een experience ruimte gebouwd en een aparte werk/luister/demo ruimte voor Ken. Een M&G zit er voor ons dit voorjaar niet in. Na de zomervakantie heb ik opnieuw contact om een datum voor een M&G af te spreken.

jrm

Wederom bedankt Rob voor de update en het blijvend onderhouden van de contacten met Eindhoven!

xander32

Citaat van: jrm op maart 18, 2019, 19:22:59
Wederom bedankt Rob voor de update en het blijvend onderhouden van de contacten met Eindhoven!


:gp:

bert50

Bedankt voor de info Rob.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

WilliamB

Citaat van: jrm op maart 18, 2019, 19:22:59
Wederom bedankt Rob voor de update en het blijvend onderhouden van de contacten met Eindhoven!
:gp: dan ben ik er weer bij  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3