Een mini M&G

Gestart door Rob46, september 04, 2019, 08:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bert50

Jij twijfelt toch niet aan Brutus.[emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Mooie speakers maar ik heb ff geen 10K zo op de schap liggen  :wink: :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Bert50 ken ik als een gul man, wellicht zit er een schenking in?


😄

Citaat van: Brutus op september 06, 2019, 16:23:00
Mooie speakers maar ik heb ff geen 10K zo op de schap liggen  :wink: :-D

Rob46

Het was erg gezellig en een geslaagde M&G. Bert had de volledige controle over de IPad, waardoor ik overigens wederom kennis met nieuwe muziek heb kunnen maken[emoji106].

De (door)ontwikkeling van audio staat nog niet stil. Het is bewonderenswaardig over wat een relatief 'compact' audiosysteem aan  competenties kan beschikken. Bij NAIM hebben ze dit in mijn optiek met de UNITI serie goed aangepakt. Met de ATOM, STAR en NOVA voor een breed publiek beschikbaar met een NAIM sausje en met ieders eigen competenties. Zelfs voor de Audiofiel die een verandering in diens set naar compact wil (of durft) te maken.

Nee, ik heb geen aandelen, ik ben slechts enthousiast en gecharmeerd over het geheel.

Enfin, natuurlijk hebben we niet alleen over Audio gesproken. Ook de toestand in de wereld passeerde de revue, het koffieapparaat wist niet wat hem die dag overkwam, en de bokworsten met mosterd gingen er als worst in. Daarnaast veel nieuwe muziek gehoord en de eindtrap van de NOVA even positief geprikkeld.

Het was leuk Bert!

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Rob46 op september 06, 2019, 17:01:15
Het was erg gezellig en een geslaagde M&G. Bert had de volledige controle over de IPad, waardoor ik overigens wederom kennis met nieuwe muziek heb kunnen maken[emoji106].

De (door)ontwikkeling van audio staat nog niet stil. Het is bewonderenswaardig over wat een relatief 'compact' audiosysteem aan  competenties kan beschikken. Bij NAIM hebben ze dit in mijn optiek met de UNITI serie goed aangepakt. Met de ATOM, STAR en NOVA voor een breed publiek beschikbaar met een NAIM sausje en met ieders eigen competenties. Zelfs voor de Audiofiel die een verandering in diens set naar compact wil (of durft) te maken.

Nee, ik heb geen aandelen, ik ben slechts enthousiast en gecharmeerd over het geheel.

Enfin, natuurlijk hebben we niet alleen over Audio gesproken. Ook de toestand in de wereld passeerde de revue, het koffieapparaat wist niet wat hem die dag overkwam, en de bokworsten met mosterd gingen er als worst in. Daarnaast veel nieuwe muziek gehoord en de eindtrap van de NOVA even positief geprikkeld.

Het was leuk Bert!
Is natuurlijk ook geen kleine jongen/ instapmodel, die Nova. Ik heb hem in de showroom zien staan en dat was best een indrukwekkend apparaat. Dus "voorlopig" een goede keuze.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50

Kan niet anders zeggen Rob.[emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls