MARANTZ SR 7011

Gestart door PATJEN14, augustus 31, 2018, 16:58:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PATJEN14

HALLO, Ben nieuw hier en heb een vraagje ivm. de SR 7011.
Sinds vandaag kan ik geen muziek files meer afspelen van USB stick via usb-bus op frontpaneel van mijn apparaat voordien (is wel al een paar maanden geleden) werkte dit nochtans feilloos.
Bij het selecteren van de USB-poort , krijg ik de melding "NO USB DEVICE"..
Ik heb reeds alle instellingen overlopen en kan geen onderdeel usb vinden ! Ook op de site van Marantz is ivm niets te vinden , alle andere apparaten werken naar behoren . Wat ik uiteindelijk ook nog getest heb is mijn apparaat instellingen te laden op een usb, en dat blijkt wel te werken.
Kan er iemand van jullie mij event. raad geven ? dank bij voorbaat.

Rob46

Welkom hier! Heb je een nieuwe USB gebruikt? Zou het kunnen zijn dat deze niet juist is geformatteerd en daaarna muziek erop gezet?

PATJEN14

Dank voor de snelle respons, sorry ik was dit vergeten te vermelden,, maar heb ook alle formats FAT 16,,32,, en MP3 ,, WMA  ED. en ook grootte van de stick in acht genomen .Niets helpt momenteel ..Bovendien voorheen gebruikte ik een reeds met muziek beschreven USB , dewelke wel werkte tot nu..
groetjes Patjen14.

CBdicX

#3
Dacht een oplossing te hebben, maar helaas, sorry voor de reactie maar kan deze post net verwijderen...

PATJEN14

Goede avond, :lol: en het is een goeie want mijn USB-poort op m'n SR7011 doet het weer na een reset naar de,
fabrieksinstelling en dit op aanraden van de dealer .Alle instellingen waren wel gewist, op aanraden van de verkoper, had ik wel eerst alle instellingen overlopen in setup, en deze genoteerd "véél" zoekwerk achteraf bespaard. Nogmaals dank aan jullie voor de respons ..  :wink: