Kenwood versterkers.

Gestart door KayaRahnee, augustus 19, 2018, 23:31:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thanatos

Het is een 100V apparaat. Japense uitvoering blijkbaar, vandaar Trio ipv Kenwood-Trio

KayaRahnee

Citaat van: thanatos op september 04, 2018, 15:58:26
Het is een 100V apparaat. Japense uitvoering blijkbaar, vandaar Trio ipv Kenwood-Trio

Had vanmorgen per mail enkele vragen gesteld aan de verkoper, kreeg binnen de minuut antwoord ... om één of andere reden wekt dat bij mij argwaan ... één van mijn vragen was i.v.m. al dan niet revisie gehad.
Het antwoord van de verkoper:
Beste, transistoren en andere onderdelen zijn originele.
Versterker werkt zeer goed.
Kan testen.mvg.
samen met transformator 220 v - 100 v
Vladimir Revo.

Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

thanatos

Dat hoeft niet verkeerd te zijn.. Marktplaats app op de telefoon en dan krijg je direct notificatie.

KayaRahnee

Citaat van: thanatos op september 04, 2018, 18:41:01
Dat hoeft niet verkeerd te zijn.. Marktplaats app op de telefoon en dan krijg je direct notificatie.

Ik was hem op 2de hands tegengekomen, maar hij word idd. ook op MP aangeboden.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

Citaat van: thanatos op september 04, 2018, 18:41:01
Dat hoeft niet verkeerd te zijn.. Marktplaats app op de telefoon en dan krijg je direct notificatie.

Beoordelingen blijken overwegend positief te zijn, mijn argwaan t.o.v. verkoper blijkt dus helemaal niet op z'n plaats.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.