Korte demo HEOS app

Gestart door Rob46, augustus 18, 2018, 11:04:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Een korte demo van de HEOS app i.c.m. de Marantz ND8006.




https://youtu.be/KLFLLxxCBMU

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Stadium III

Werkt perfect ,thuis gebruik ik het ook
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

niwdE

Is er groot verschil tussen al die aanbieders van steaming content?
Marantz SR5012, CD5005, NA6005
Jamo S628 voor, S626 achter, J112 sub
LG OLED, PS4Pro
Muziek uit de 10e t/m 21e eeuw

joep


Rob46

#6
Er zijn zeker verschillen. Zo is de app van Aurender overzichtelijker. Sommige vinden de app te druk, er staat te veel info op een pagina. De mogelijkheden zijn groots bij Aurender. De app is stabiel en snel. De kleur mag van mij nog wel veranderen (de basiskleur is bruin). Ik weet dat men bezig is om de app een ander kleurtje te geven.

De Bluesound app is stabiel, overzichtelijk en biedt in mijn optiek alles wat je nodig hebt. Een zeer uitgebreide basis.

Mijn gebruikservaringen met Aurender en Bluesound zijn louter positief. Krachtige streamers met dito app. De een heeft wat, de ander laat wat. Alles heeft te maken met budget en persoonlijke voorkeur.

Als we het over geluidskwaliteit gaan hebben, dan zijn de Aurender en Bluesound streamers hele mooie streamers met een mooie geluidskwaliteit. De beste vergelijking heb ik kunnen maken tussen de Aurender N100H en de Marantz ND8006. Ik heb hier al een stuk over geschreven.

Dit alles heb ik vanuit mijn beleving geschreven. Dit is absoluut subjectief, hoewel sommige items als feitelijkheden kunnen worden beschouwd. Iets vinden over geluid, versterking en andere audio gerelateerde onderwerpen blijft binnen een forum 'gevoelig'. Aan de andere kant moet een forum wel gevoed worden, anders kan je deze sluiten.

Enfin, we houden zo de zaak in beweging. Ik hoop met mijn visuele uitleg een bijdrage te hebben geleverd aan een ieder die de HEOS app nog nooit aan het werk hebben gezien.

Rob46

#7
Inmiddels in het menu van de Synology DS216 (menu mediaserver) een instelling gewijzigd die er voor zorgt dat de hoesafbeeldingen nu wel in de HEOS app geladen worden  pompom :yes: De app laat tevens nog meer instellingen zien  :yes:

jrm

Citaat van: Rob46 op augustus 19, 2018, 09:12:40

Dit alles heb ik vanuit mijn beleving geschreven. Dit is absoluut subjectief, hoewel sommige items als feitelijkheden kunnen worden beschouwd. Iets vinden over geluid, versterking en andere audio gerelateerde onderwerpen blijft binnen een forum 'gevoelig'. Aan de andere kant moet een forum wel gevoed worden, anders kan je deze sluiten.


:gp:

sjoek

Citaat van: Rob46 op augustus 19, 2018, 12:37:44
Inmiddels in het menu van de Synology DS216 (menu mediaserver) een instelling gewijzigd die er voor zorgt dat de hoesafbeeldingen nu wel in de HEOS app geladen worden  pompom :yes: De app laat tevens nog meer instellingen zien  :yes:

Super HB
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.