Marantz ND8006

Gestart door Rob46, augustus 17, 2018, 09:42:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.



bert50

[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls


NB

Bewijst dat je een goede aankoop hebt gedaan, wat je zelf al wist natuurlijk, maar is altijd fijn om dat nog eens te lezen. :yes:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Cornelis1921

Vanwege die 'lossy' volumeregeling en de matige prestaties van HEOS ben ik niet echt ondersteboven van ND8006. Sorry folks. Al blijft het al me al toch een interessante en zeer aantrekkelijke audiocomponent, dat wel weer. :kwijl:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

HEOS is niet te vergelijken met de apps van Aurender en Bluesound. De Bluesound en Aurender apps zijn stabiel en vriendelijk in gebruik. Ook zijn beide apps snel en hebben legio aan mogelijkheden, waarbij Aurender er met kop en schouders bovenuit steekt. Met beide heb ik ruime ervaringen. De HEOS app vind ik in vergelijking met Aurender en Bluesound echt niet verkeert. Ook de HEOS app is , praktisch in gebruik en bovenal stabiel. Minder mogelijkheden, maar wat je nodig hebt werkt en dat is voor mij prima. Tidal werkt feilloos en de integratie van mijn Synology NAS idem. Jammer is het dat ik geen afbeeldingen krijg als ik via de NAS muziek stream. Volgens mij moet dit wel kunnen en is dit middels een instelling te realiseren. Ik ben dit nog aan het onderzoeken en heb de vraag ook bij Marantz neergelegd.

sjoek

Citaat van: Rob46 op augustus 17, 2018, 15:48:11
HEOS is niet te vergelijken met de apps van Aurender en Bluesound. De Bluesound en Aurender apps zijn stabiel en vriendelijk in gebruik. Ook zijn beide apps snel en hebben legio aan mogelijkheden, waarbij Aurender er met kop en schouders bovenuit steekt. Met beide heb ik ruime ervaringen. De HEOS app vind ik in vergelijking met Aurender en Bluesound echt niet verkeert. Ook de HEOS app is , praktisch in gebruik en bovenal stabiel. Minder mogelijkheden, maar wat je nodig hebt werkt en dat is voor mij prima. Tidal werkt feilloos en de integratie van mijn Synology NAS idem. Jammer is het dat ik geen afbeeldingen krijg als ik via de NAS muziek stream. Volgens mij moet dit wel kunnen en is dit middels een instelling te realiseren. Ik ben dit nog aan het onderzoeken en heb de vraag ook bij Marantz neergelegd.

De heos app is inderdaad gewoon in staat afbeeldingen bij albums te laten zien. Ik weet alleen niet wat er bij jou verkeerd staat, want bij mij doet hij dit al 2 jaar automatisch. En verder helemaal eens de heos app doet precies wat hij moet doen.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Rob46

Voor alle duidelijkheid; via Tidal laat HEOS alles wel zien, maar als ik muziek van de Synology stream, dan niet....

sjoek

Citaat van: Rob46 op augustus 17, 2018, 22:19:42
Voor alle duidelijkheid; via Tidal laat HEOS alles wel zien, maar als ik muziek van de Synology stream, dan niet....

Ja dat had ik door... ik stream alleen maar cd rips van mijn synology naar de heos. Ik heb geen abbo meer. Maar bij mij gaat het automatisch dat hij de album afbeelding laat zien.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Vinyl_Fuchs

Zeer tevreden met deze streamer. Het enigste wat ik mis is een display zoals bijv. een cambridge Azur 851n wel bezit.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

Met die ND8006 is niets mis. Een mooi gebouwd apparaat met dito inhoud. En je kan ook nog eens een cd'tje in de ware Marantz kwaliteit draaien als je dit wilt.