Marantz PM8006 en ND8006

Gestart door Rob46, augustus 09, 2018, 10:12:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Marantz heeft een nieuwe lijn 8000-series componenten op de markt gebracht, de nieuwe PM8006 versterker en de ND8006 digitale multispeler.



Marantz PM8006
De volledig discrete PM8006 met current feedback is de ideale partner voor audioliefhebbers die uitmuntende weergavekwaliteit en flexibel gebruiksgemak zoeken. De versterker levert maar liefst 2×70 W bij 8 ohm en de symmetrische circuits zorgen voor een optimaal beeld. Voor een meeslepende luisterervaring maakt de versterker gebruik van een door Marantz ontworpen elektrische volumeregeling en een geheel nieuwe Marantz Musical Phono EQ voorversterkertrap. Dit zorgt voor het zuiverste signaal van uw geliefde vinyl en beperkt ruisniveaus tot een minimum. Om verdere storing te voorkomen, steunt de versterker op isolerende voeten. Deze zijn gemaakt van materiaal met een hoge dichtheid en demping.

Marantz ND8006
De ontwerpers van Marantz hebben alle kennis die we hebben opgedaan in de Premium-collectie toegepast op deze allereerste, schitterende speler. We presenteren: "De volledig digitale muziekspeler". De ND8006 levert het beroemde Marantz-geluid van een onbeperkt aantal muziekbronnen, inclusief online muziekdiensten, HEOS multiroom-technologie, lokaal opgeslagen hoge resolutie-audiobestanden, CD-audioweergave, AirPlay, Bluetooth en meer. Ga voor het beste op het gebied van digitale muziek en kies voor een grote mate van veelzijdigheid: u kunt ieder willekeurig audiosysteem eenvoudig upgraden. Ongeacht waar en hoe uw favoriete muziek is opgeslagen, u kunt er nu van genieten in pure Marantz-kwaliteit. Because Music Matters.



https://www.alpha-audio.nl/2018/03/review-marantz-pm8006-geintegreerde-versterker/

https://www.alpha-audio.nl/2018/03/review-marantz-nd8006-streamer-dac-cd-speler/

geoffreyvanvugt

Mooi spul weer...
Valt me wel op dat de ND8006 geen SACD speler is.. Had een leuke toevoeging geweest...

Is er nieuws over een eventuele UHD speler van Marantz?
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Rob46


niwdE

Mooie set, had ik bijna gekocht totdat ik bij mijn nieuwe TV een AV installatie wilde en die nieuwe TV een OLED werd en mijn budget niet oneindig was ;-(

Bij de PM8006/ND8006 had ik het laatste paar in NL verkrijgbare Jamo C10 in het wit gedacht.
Marantz SR5012, CD5005, NA6005
Jamo S628 voor, S626 achter, J112 sub
LG OLED, PS4Pro
Muziek uit de 10e t/m 21e eeuw

Rob46