Sr7012 Premium receiver? Marantz Premium service?

Gestart door rickgaspersz@gmail.com, augustus 07, 2018, 08:18:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: rickgaspersz@gmail.com op augustus 07, 2018, 15:34:17
Net de dealer gebeld: Blijkbaar moet de dealer aan Marantz toestemming vragen om het apparaat onder garantie te laten repareren. Deze toestemming heeft Marantz gisteren (oftewel een volle week na de initiële melding....) aan de dealer gegeven en vandaag is de receiver naar Audio Service gestuurd. Ben benieuwd......
Klinkt mij eerder als een smoes van de dealer waarom deze nog niet eerder actie heeft ondernomen. Gezien de grote aantallen apparatuur die verkocht wordt zal het rma proces bij Marantz geautomatiseerd zijn, inclusief de check of er nog garantie op het apparaat zit. Er zit echt niet iemand bij Marantz alle reparatie aanvragen te beoordelen op validiteit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

Nee als je het zo stelt lijkt het me ook dat je machine gewoon nog in de winkel staat en dat ze hem niet gelijk hebben aangeboden.

dmeerpa

Citaat van: Maurice op augustus 07, 2018, 16:23:24
Klinkt mij eerder als een smoes van de dealer waarom deze nog niet eerder actie heeft ondernomen. Gezien de grote aantallen apparatuur die verkocht wordt zal het rma proces bij Marantz geautomatiseerd zijn, inclusief de check of er nog garantie op het apparaat zit. Er zit echt niet iemand bij Marantz alle reparatie aanvragen te beoordelen op validiteit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Uiteindelijk is het bullshit dat Marantz zijn akkoord moet geven. In heel Europa is het de verkoper die garantie moet geven aan de klant en dat vanaf aankoop datum. En dit los van of Marantz akkoord gaat of niet.
Ik kocht ooit Marantz receiver aan de Duits-Oostenrijkse grens. Enkel rit 900km. Echter de voeding van de receiver gaf een irritante brom. Ik heb die zelf naar het service centra in België gebracht. En die was binnen de 3 werkdagen al hersteld.
Een dealer had mij dat ook al aangeraden die zelf naar daar te brengen als je dat kan. Slechts 1 keer per week wordt toestellen verstuurd en ontvangen. Dus is dat bijvoorbeeld op dinsdagochtend, en jij doet hem binnen op dinsdag namiddag, zal hij pas 7 kalenderdagen later verstuurd worden.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25