Mistral.... .?

Gestart door Peppy, augustus 01, 2018, 20:42:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peppy

empty

Wintertje

Hoi, ik heb Mistral BOW A4 monitor speakers gehad. look-a-like B&W 805's. Voor het geld niets mis mee.

Marvin

Dat hebben ze best knap gedaan...
Die Chinese kopie is net zo afzichtelijk als het origineel.

renes59

Het lijkt mij grote bende, wil het niet kopen. 8-)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Peppy

#4
Overigens is het zo, dat (heel) veel audio al in china geproduceerd wordt;  meer als wij denken te weten.
En het is echt niet vanzelfsprekend 'bagger'; er zitten gerenomeerde merken bij. :yes:
Grtz.

renes59

#5
Het kan best goed zijn maar ik heb het niet op puur Chinese productie. Enig controle moet er zijn en dat laat te wensen over als het puur Chinees is. De Chinees let ook op de centen, als een onderdeel goedkoper kan doen ze het. Goedkoper en kwaliteit zijn nogal eens strijdig met elkaar en daarom koop ik het niet. Ja een leesbril bij de Action oké maar luidsprekers of elektronica puur Chinees neen.
Daarom heb ik versterkers made in Drenthe. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

Mistral ben ik bij de lokale mediamarkt weleens tegengekomen ,niet gehoord hoor .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

#7
Citaat van: Peppy op augustus 09, 2018, 00:06:59
Ben er van overtuigd, dat ze zulke trucjes hier niet uithalen :angel: (???).

Grtz.   :-P
Hier weet man er van omdat het gemakkelijk vooraf te controleren is, de gok is te groot dat het uitkomt. Om de hoek controleren gaat een stuk gemakkelijker dan eerst naar China toe. De Chinees zegt dat ze de afgesproken onderdelen gebruikt hebben maar stoppen er wat anders in. Er wordt achteraf gecontroleerd maar niet alles, een gokje is de Chinezen niet vreemd.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Wintertje

Goede verdeler zoeken die ook service verleent. Zijn er inmiddels voldoende. Hifistudio79 bijv. Ik heb daar geen aandelen van  :wink:

i2Paq

"pisbakken" hout?

Kan mij niet voorstellen dat je voor een dergelijke prijs een kast krijgt die stevig is.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

TurboMarco

CiteerUnit Price:$593.31

IK vind het nogal wat  :-o
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Audiophylia Nervosa

#11
Citaat van: Peppy op augustus 11, 2018, 19:53:25
Hartelijk dank voor je professionele reactie; kan bijna niet wachten op je volgende.... :-P

Groetjes uit  NH.  byebye
Tja, voor zo'n professionele reactie/advies hoef je niet naar de winkel, die Winkel met super advies komt wel naar jou[emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

i2Paq

Citaat van: TurboMarco op augustus 09, 2018, 21:21:10
IK vind het nogal wat  :-o

Als ik dat linkje van de YOYcart volg zie ik toch echt een prijs van: Unit Price:$24.30.

Citaat van: Peppy op augustus 12, 2018, 22:43:36
Beste Hr. i2paq,

Uw eigen "handtekening" , is hier duidelijk van toepassing  :-P  :yes:  violent1  :wink:

Misschien eerst even zelf nadenken en kijken voordat je blaat  :roll:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

TurboMarco

Er zijn twee links die verwijzen naar YOYcart ,nogal een groot prijsverschil  :-o
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)