[Hulp en advies]PM11S3 downgraden naar...........?

Gestart door Maarten110, juli 26, 2018, 10:32:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten110

Hey xander,

Nee, niet echt, er moet veel, heel veel gebeuren. Begin juni haal ik de truck op, dan RDW voor een NL kenteken en dan trekken we de achterbouw eraf en halen we de chauffeurscabine leeg omdat die gehalveert wordt.
De camperopbouw laten we casco opleveren en dan gaan we zelf de hele unit inrichten, van douche, toilet, keuke, tot zonnepalen.

Het zal een fikse klus worden waarna een testreis in Noorwegen zal volgen.


Cornelis1921

Chasing your dreams is the most beautifal way to travel through life. Heel veel succes, genoegen en plezier toegewenst. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

Mooi en inderdaad wat je in je jonge jaren doet, kunnen ze je niet meer afpakken. Veel mensen wachten tot hun pensioen en dan is het misschien lichamelijk niet meer mogelijk, oftewel te laat. Leaf hard - Peter Beeker. Limburgs voor: pluk de dag.  notworthy.

Ik werk me ook een slag in de rondte, maar denk ook vaker "Fuck it". Echter in de realiteit ook nog hypotheek op mijn schouders leunen zoals zovelen.
Als ik mijn vader van 70 zie, ben ik blij dat hij al vroeg de mogelijkheid heeft genomen om van het leven te genieten. Nu ligt alleen een bed in het verschiet. Vandaar: "Gaas op dea zuiger"
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 10, 2019, 22:44:09
Mooi en inderdaad wat je in je jonge jaren doet, kunnen ze je niet meer afpakken. Veel mensen wachten tot hun pensioen en dan is het misschien lichamelijk niet meer mogelijk, oftewel te laat. Leaf hard - Peter Beeker. Limburgs voor: pluk de dag.  notworthy.

Ik werk me ook een slag in de rondte, maar denk ook vaker "vogeltjesdans it". Echter in de realiteit ook nog hypotheek op mijn schouders leunen zoals zovelen.
Als ik mijn vader van 70 zie, ben ik blij dat hij al vroeg de mogelijkheid heeft genomen om van het leven te genieten. Nu ligt alleen een bed in het verschiet. Vandaar: "Gaas op dea zuiger"

:gp:

Helemaal eens!

In het verleden als vpk op een revalidatie afdeling veel ellende gezien; bijv. mensen die een leven lang hard hadden gewerkt, vermogen hadden opgebouwd voor 'later', maar voordat ze er van hebben kunnen genieten door een cva in een rolstoel terecht kwamen ... dat laatste kan je niet voorkomen, maar het genieten in het hier en nu heb je grotendeels in eigen hand.

Rob46

Super mooi project[emoji106] Straks kilometers maken naar andere landen en daar met de vrijheid van een camper genieten van mooie gebieden!

Rob46

Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 10, 2019, 22:44:09
Mooi en inderdaad wat je in je jonge jaren doet, kunnen ze je niet meer afpakken. Veel mensen wachten tot hun pensioen en dan is het misschien lichamelijk niet meer mogelijk, oftewel te laat. Leaf hard - Peter Beeker. Limburgs voor: pluk de dag.  notworthy.

Ik werk me ook een slag in de rondte, maar denk ook vaker "vogeltjesdans it". Echter in de realiteit ook nog hypotheek op mijn schouders leunen zoals zovelen.
Als ik mijn vader van 70 zie, ben ik blij dat hij al vroeg de mogelijkheid heeft genomen om van het leven te genieten. Nu ligt alleen een bed in het verschiet. Vandaar: "Gaas op dea zuiger"

Pluk de dag is een goede. Ik heb 10 jaar in zware roosters in de ambulance hulpverlening gewerkt. Veel ellende gezien. Kan wel twee boeken schrijven over deze periode.  Maximaal proberen te genieten als het kan[emoji106][emoji123]

Cornelis1921

#111
Citaat van: xander32 op mei 11, 2019, 15:35:54
:gp:

Helemaal eens!

In het verleden als vpk op een revalidatie afdeling veel ellende gezien; bijv. mensen die een leven lang hard hadden gewerkt, vermogen hadden opgebouwd voor 'later', maar voordat ze er van hebben kunnen genieten door een cva in een rolstoel terecht kwamen ... dat laatste kan je niet voorkomen, maar het genieten in het hier en nu heb je grotendeels in eigen hand.
Ja, dat dachtje en denk je, doch niets is minder of juist helemaal niet waar, het lot zoekt ons en zal ons vinden ook, zonder dat wij daar maar iets over te zeggen hebben of invloed erop hebben of ,aar kunnen voorkomen, want anders zouden wij mensen ook verantwoordelijk zijn voor zoiets alle natuurrampen en The Big Bang voorop. En zijnen wij dat met zijn allen...? ;-) :-D Commentaar is uiteraard uiterst welkom, daar ook niemand de wijsheid, of laat staan de waarheid zelf, in pacht heeft, en ik al evenmin. Want niemand weet waarin het feite in het leven werkelijk om draait, al heeft iedereen wel een vermoeden, en exact een zelfde vermoeden ook nog eens, doch vrijwel niemand durft dat hardop te zeggen, for the real facts of life are always stranger than any act of fiction: Leve de cinema! Leve Hollywood, or Viva Tinseltown, the best cinma in the word, because dreams and fairies are always more true and always more universally than we always shall admit, and that's the only reason why they make us laugh and cry as well. :-) pompom  byebye P.S. There are no left or right hobby's in watching cinama, music or what kind expression of art what so ever, because they are all human and universal, only: The universal cuddle, hug andkiss of love to everyone, which are smothering everyone back into its childhood again, where all can be child again, alas only till THE END, but very sometimes beyond, when something has reached and struck our hearts, something like what revives our most weakest and softest spot, the need to be loved and to giveth away to someone else, indifferent who or what. :angel:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Als jij dat gelooft is dat jouw waarheid Cor, prima.

Citaat van: Cornelis1921 op mei 11, 2019, 20:14:29
Ja, dat de=achtje en denk je, doch niets is minder of juist helemaal niet waar, het lot zoekt ons en zal ons vinden ook, zonder dat wij daar maar iets over te zeggen hebben of invloed erop hebben of ,aar kunnen voorkomen, want anders zouden wij mensen ook verantwoordelijk zijn voor zoiets alle natuurrampen en The Big Bang voorop. En zijnen wij dat met zijn allen...? ;-) :-D Commentaar is uiteraard uiterst welkom, daar ook niemand de wijsheid, of laat staan de waarheid zelf, in pacht heeft, en ik al evenmin. Want niemand weet waarin het feite in het leven werkelijk om draait, al heeft iedereen wel een vermoeden, en exact een zelfde vermoeden ook nog eens, doch vrijwel niemand durft dat hardop te zeggen, for the real facts of life are always stranger than any act of fiction: Leve de cinema! Leve Hollywood, or Viva Tinseltown, the best cinma in the word, because dreams and fairies are always more true and always more universally than we always shall admit, and that's the only reason why they make us laugh and cry as well. :-) pompom  byebye P.S. There are no left or right hobby's in watching cinama, music or what kind expression of art what so ever, because they are all human and universal, only: The universal cuddle, hug andkiss of love to everyone, which are smothering everyone back into its childhood again, where all can be child again, alas only till THE END, but very sometimes beyond, when something has reached and struck our hearts, something like what revives our most weakest and softest spot, the need to be loved and to giveth away to someone else, indifferent who or what. :angel:

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op mei 11, 2019, 22:15:06
Als jij dat gelooft is dat jouw waarheid Cor, prima.
Doch hoe vind jij mijn waarheid, Robert, spreekt deze jou aan, al is het maar op bepaalde aspecten of elementen? :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Ik kan en ik wil er niets mee Cor.

Citaat van: Cornelis1921 op mei 12, 2019, 02:20:27
Doch hoe vind jij mijn waarheid, Robert, spreekt deze jou aan, al is het maar op bepaalde aspecten of elementen? :yes:

jrm

Mede forummers, je hebt maar 1 leven, doe ermee wat jij wilt!

Besef wel dat je zelf daar verantwoordelijk voor bent. De topic starter doet wat hij wil en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen, want hij wacht niet, hij gaat doen wat hij graag wil. Er zijn massa's mensen die ook zo'n soort droom hebben, maar niet de durf of doorzettingsvermogen hebben om hun droom uit te laten komen.

Maarten, succes met je "project" en ik zal je reisverslagen volgen. Kijk er nu al naar uit  :yes:


Cornelis1921

#117
Citaat van: xander32 op mei 12, 2019, 08:22:40
Ik kan en ik wil er niets mee Cor.
...En toch doet zoiets met hetzelfde wat het met mij doet, namelijk nadenken over je het leven in de zin van: "Is dit nu alles en wat is dan de echte zin van het menselijk bestaan en dit alles in de kosmos?" Want ik ben toch immers niet enige filosoof op deze aardkloot. Niet? Lief en groetjes van Cor. byebye P.S. Je kunt een medemens wel voor de gek houden, doch je eigen geweten nooit, vandaar mijn aanhoudende depressies en crises in dit huidige leven van mij, en daarvoor. Want dezen waren de wol die mij geverfd hebben  om dit te kunnen schrijven. Men krijgt namelijk helemaal niets cadeau in het leven, behalve bloed zweet en tranen. You know it, and we all do, for I kwow it as well, we are both and all only human. That's why.. ;-) Liefs van Cor. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: jrm op mei 12, 2019, 09:48:39
Mede forummers, je hebt maar 1 leven, doe ermee wat jij wilt!

Besef wel dat je zelf daar verantwoordelijk voor bent. De topic starter doet wat hij wil en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen, want hij wacht niet, hij gaat doen wat hij graag wil. Er zijn massa's mensen die ook zo'n soort droom hebben, maar niet de durf of doorzettingsvermogen hebben om hun droom uit te laten komen.

Maarten, succes met je "project" en ik zal je reisverslagen volgen. Kijk er nu al naar uit  :yes:


:gp:  notworthy

Kempenaartjes

#119
.