Adres om mijn speakers te repareren

Gestart door cheese, juli 04, 2018, 13:48:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cheese

Hallo,


Weet iemand toevallig een goed adres waar ik mijn beschadigde totem staff speakers kan repareren( voorplaat zit los) en kan laten spuiten(wit)?


Groeten Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

cheese

Maar een stuk rijden is geen probleem
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Marvin

#4
Je zou eens kunnen bellen met speaker&co.

https://shop.speakerenco.nl/homepagetext

thanatos

Is de speaker gevallen dat de baffle los zit ?

Goed verlijmen is wel een must, daarnaast zal interne bracing en drivers ook gecontroleerd moeten worden als dit het geval is. Magneet kan zo verschuiven een harde klap.

Goed laten spuiten is wel erg lastig. Je zou het zelf kunnen doen door ze te demonteren en voorbereiden. Spuitwerk door een autospuiter laten doen. Tenzij het MDF is en geschuurd moet worden. Dit is zeer lastig te spuiten.

Ik kan via de spuiter die oa voor Kharma werk levert misschien wat betekenen. Eventueel zou je ook Age van Xanadu kunnen benaderen hiervoor.

Speaker en Co is ook een goed adres voor reparatie. (Haarlem, Titus en Speakerland in Oss).

i2Paq

In Heerhugowaard zit de bouwer en spuiter van de kasten ven Hepta.

Kastenbouwer Jacco Bakker.

Spuiter: Meubel- & Interieurspuiterij de Stoof.

Ik heb met beide erg goede ervaringen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

cheese

Thans ik ga Jacco Bakker eens benaderen.
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

cheese

Jacco Bakker gaar ze repareren en tegen een goede prijs, als ik zijn website bekijk alle vertrouwen in en bedankt voor de tip.

Gr Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

i2Paq

Citaat van: cheese op juli 06, 2018, 13:27:19
Jacco Bakker gaar ze repareren en tegen een goede prijs, als ik zijn website bekijk alle vertrouwen in en bedankt voor de tip.

Gr Kees

Dat had ik dus ook: https://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=36091.0
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...