Onderdelen Marantz 240

Gestart door maxdepax, juli 03, 2018, 12:49:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maxdepax

Om mijn 240 af te bouwen o.a. de koelribben met transistor boards nodig /gevraagd
Ook de schroeven voorplaat zijn foetsie

Iemand die iets heeft liggen ..?

Simon_Jaarsma

Welkom op het Marantzforum! byebye

Je kunt Hal9000 vragen, die heeft een 240 misschien dat hij nog een paar onderdelen heeft liggen. Ik in ieder geval niet. 240 is vrij lastig te vinden.

Succes met de restauratie!

Simon
VintageStereo op YT

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

maxdepax

#3
Dank voor jullie berichten...........Wat is Ebay vreselijk duur geworden met de heffingen.... komen daar nog EU Brussel invoerheffingen bij....?

i2Paq

Citaat van: maxdepax op juli 05, 2018, 08:26:50
Wat is Ebay vreselijk duur geworden met de heffingen.... komen daar nog EU Brussel invoerheffingen bij....?

Als je pech hebt wel.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

maxdepax

#5
Iemand vermeldde x 1,42 %  over het hele bedrag  371€   dus totaal 521€ ....crazy......(  nederland betaalt zo mede 10 miljard per jaar aan Brussel .....die lachen zich suf)

SB_Marantz

Ik heb nog een sloper staan.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

maxdepax

#7
mooi......waar staat deze..? kan me ook bellen of ik bel

HAL9000

Ik heb helaas geen sloop staan, er stond toevallig een week geleden een 240+250 in delen op markplaats. Die heeft mijn broer gekocht. Zouden moeten werken, mis wel gedeelte van de onderdelen. Wat zal er gebeuren als ik hem aanzet.  :roll:  clown1
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!