Mijn Marantz SR5000 is defect....

Gestart door Airwolf, juli 01, 2018, 03:39:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Airwolf

Hallo allemaal...

Wie kan mij helpen.... Mijn Marantz SR5000 is defect.  :cry:
Als ik hem aanzet dan doet hij het eventjes en dan schiet hij in de fm functie om dan even later uit te gaan.
En dan moet ik hem een hele tijd uit laten staan voor hij weer aan wil.  frusty
Ik heb voor nu in mijn werk/hobby kamer mijn nog veel oudere Akai am-u11 weer neer gezet om toch maar geluid te hebben. (dat is een goede versterker maar niet zo goed als de Marantz.  :-P)
Maar is het de moeite waard om hem nog te laten maken?
Ik heb hem jaren geleden overgenomen voor een klein bedrag omdat hij niet super mooi meer was en een knopje mist.
Hij heeft wel altijd goed geluid gegeven.
Ik hoop dus dat er hier iemand is die hem zou willen nakijken......

Groetjes Danny

i2Paq

In welke hoek van Nederland woon je?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Airwolf


Airwolf

Blijkbaar niemand die iets met mijn Marantz kan doen helaas..
Dan gaat ie maar binnenkort naar de milieu straat..


Simon_Jaarsma

Citaat van: Airwolf op augustus 01, 2018, 00:20:23
Blijkbaar niemand die iets met mijn Marantz kan doen helaas..
Dan gaat ie maar binnenkort naar de milieu straat..

Voordat je dat doet denk ik dat je hem beter op Marktplaats kunt aanbieden. Altijd wel mensen die er interesse in hebben. Ik heb zelf geen verstand van die moderne recievers. Maar het lijkt dat hij in protectie modus schiet.
VintageStereo op YT

Maus

Ik denk dat het vakantie tijd is en de reparateurs hier op vakantie zijn ;) Dus geduld en anders een PM naar een bekende monteur, de namen zijn te vinden bij andere zoektopics naar iemand die hulp nodig heeft.

i2Paq

Citaat van: Airwolf op augustus 01, 2018, 00:20:23
Blijkbaar niemand die iets met mijn Marantz kan doen helaas..
Dan gaat ie maar binnenkort naar de milieu straat..

Ik stuur je zo even wat via PM.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...