Fraaie stereo sets

Gestart door xander32, juni 26, 2018, 20:35:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op september 30, 2018, 20:22:21
... en jammer van de Sonos die op de grond moet staan en dat schaap welke over het meubel is gedrapeerd ...
Die Sonos heeft toch zijn eigen podiumplekje. Vind het ook niet gek dat hij zijn plaats moet afstaan aan de grote jongens.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Het gaat om fraaie sets; een component op de vloer geplaatst omdat er onvoldoende ruimte in/op het meubel is vind ik geen fraaie oplossing. Maar over smaak ... Zelf zou ik op zoek gaan naar een ander plekje voor de afstandsbedieningen en dan de Sonos op het meubel plaatsen.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 30, 2018, 20:27:10
Die Sonos heeft toch zijn eigen podiumplekje. Vind het ook niet gek dat hij zijn plaats moet afstaan aan de grote jongens.

Maus

Dat is een origineel Accuphase schapenvachtje.

xander32

Ow, echte high end dus. Dan mag die blijven, uiteraard.

🤪

Citaat van: Maus op september 30, 2018, 22:22:15
Dat is een origineel Accuphase schapenvachtje.

joep

Citaat van: Maus op september 30, 2018, 22:22:15
Dat is een origineel Accuphase schapenvachtje.

Wel overdreven duur hoor zo'n schapenvachtje.

Passen we wel op het G.A.S. (Gear Acquisition Syndrome)!

thanatos

Strategisch geplaatst kleedje zorgt voor net een wat warmer geluid!

In ieder geval blijven je a.b. kras vrij  :-

i2Paq

Citaat van: xander32 op september 30, 2018, 09:58:29


Leuke foto, duidelijk is te zien dat de Marantz alleen een powercable heeft  :schater:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

thanatos


SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

pameijer

Citaat van: pameijer op september 23, 2018, 15:59:22
Ik zal er later een topic voor starten. Ik ga nog even niet hier de boel installeren want bij het leeghalen van de woonkamer en dan m.n. de muurdecoratie kwamen er een dreital mooie scheuren in de dragende betonmuren tevoorschijn...., oftewel aardbevingsschade. Alweer  shutup. Dat betekent ws dat er een stuk uit de muur gefreesd gaat worden en dus weer veel stof. En ik wou een nieuw stereomeubel gaan maken en die zwevend monteren aan die muur.

Goed, heb een brief gekregen van de minister van Economische Zaken en Klimaat... Hierin de volgende zin:
"Voor de afhandeling van uw nieuwe aanvraag moet u rekening houden met een duur van 15 maanden. Als uw aanvraag kan worden afgehandeld met de procedure voor vereenvoudigde behandeling kan het 10 maanden duren. Uiteraard doen we ons best om ruim binnen deze termijnen te blijven."

15 MAANDEN!!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32








Zeker geen zuivere stereoset, wel fraaie Marantz componenten.

xander32

Absurd ja die termijn. Maar troost je, met kerst (2019) heb je weer muziek 🤭.

Citaat van: pameijer op oktober 09, 2018, 13:25:20
Goed, heb een brief gekregen van de minister van Economische Zaken en Klimaat... Hierin de volgende zin:
"Voor de afhandeling van uw nieuwe aanvraag moet u rekening houden met een duur van 15 maanden. Als uw aanvraag kan worden afgehandeld met de procedure voor vereenvoudigde behandeling kan het 10 maanden duren. Uiteraard doen we ons best om ruim binnen deze termijnen te blijven."

15 MAANDEN!!

joep


Marvin

Wel te hopen dat die lichtmasten ook uit kunnen. 

xander32