Beetje behoorlijke kop telefoon?

Gestart door Peppy, juni 23, 2018, 19:45:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AkTeVox

Deze wordt volgende week geleverd door onze hofleverancier.  :yes:  :yes:

Cornelis1921

Citaat van: AkTeVox op augustus 31, 2018, 14:59:08
Deze wordt volgende week geleverd door onze hofleverancier.  :yes:  :yes:
Een echt toppertje, Frank. :yes: Alvast heel veel plezier toegewenst. pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

AkTeVox

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 31, 2018, 20:02:23
Een echt toppertje, Frank. :yes: Alvast heel veel plezier toegewenst. pompom

Bedankt Cor, Kan meteen een vergelijk starten met de rest van mijn koptelefoons.  :wink:

renes59

Citaat van: AkTeVox op augustus 31, 2018, 20:07:45
Bedankt Cor, Kan meteen een vergelijk starten met de rest van mijn koptelefoons.  :wink:
Dat zou heel prettig zijn, ik ben al een hele tijd aan een nieuwe toe. Kan ik jouw ervaringen goed bij gebruiken. Mijn voorkeur gaat naar een Beyerdynamic, ik heb nooit anders gehad, altijd 990 en 880, nu een 880. Misschien heb jij nu wel een bijzonder moment met jouw nieuwe Denon die je versteld doet staan.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

AkTeVox

#34
Yes hij is binnen! Een dagje of 2  laten inspelen met de Isotek burn in disc en dan kan het luisteren en vergelijken beginnen.  HB HB HB

AkTeVox

Tijdens mijn ziekteverlof heb ik naast het genieten van de nieuwe B&W 702s2 speakers ook al een behoorlijke tijd naar de Denon D7200 kunnen luisteren. De klank die deze koptelefoon voortbrengt is voor mij van ongekende hoogte, dit heb ik nog nooit gehoord. De HD650 klinkt hier tegenover zoutloos en brengt weinig emotie. De DT990 edition of Pro doet iets beter dan de HD650.
De Denon D7200 tovert een brede glimlach op je smoeltje. Het geluid is voor een gesloten systeem mooi open en ruim met een brede en diepe stage. De bass weergave is echt ongelooflijk, geen gedreun of boem boem maar echt diep en aangenaam. Na een langere periode's treed er totaal geen luistermoeheid op. Wat betreft de afwerking die is subliem. De gebruikte materialen zijn werkelijk top! Voor wie een Beyerdynamic lover is zal de D7200 een heel aangename upgrade zijn!! De adviesprijs voor de koptelefoon bedraagt 799 €, idem aan de T1 of HD800.  Onze hofleverancier Marcel kon hem leveren voor <600 euries waarvoor dank. Voor deze prijs vindt je zeker geen betere. ;-)


xander32


Marvin

Dat zie je niet als dat ding op je kop staat. [emoji23]

Vinyl_Fuchs

Citaat van: marvin op september 29, 2018, 22:00:48
Dat zie je niet als dat ding op je kop staat. [emoji23]
Wel als je tegelijkertijd in de spiegel kijkt.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Uiteindelijk zal 't ding meer tijd naast dan op je kop staan  :wink:.

Citaat van: marvin op september 29, 2018, 22:00:48
Dat zie je niet als dat ding op je kop staat. [emoji23]

AkTeVox


xander32

Naast de weergevers, de hoofdtelefoon, is een passende bron en versterking ook van belang voor het muzikaal genot. Marantz heeft daarvoor ook e.e.a. in zijn assortiment. Zelf vind ik dit een erg fraaie hoofdtelefoonversterker (en dac) om te zien  :yes:.




... en uit eerste hand kan ik ook gerust schrijven dat deze aangaande  het muzikale presteren ook zeker niet teleurstelt 8-).


Ik ben wel benieuwd met welke hoofdtelefoonketens andere leden spelen, ik zal daarvoor een nieuw draadje aanmaken.