MArantz NA11

Gestart door minguel, juni 22, 2018, 16:08:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

minguel

Ik weet niet of dit topic op de juiste plaatst staat. Zo niet dan hoor ik dat graag.

Is er een forumgenoot die in het bezit is van een Marantz NA11, die op redelijke afstand van Flevopolder woont en die er voor openstaat dat ik een keer langskom?

Ik ben aan het overwegen of een NA11 "iets" toevoegt ten opzichte van mijn NA8005 en of ik het prijsverschil er voor over heb. Ik gebruik mijn NA8005 nu voor Spotify Connect (60%) en (FLAC) muziek via een NAS.

Minguel
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

xander32

... niet direct om de hoek, 't Land van Maas en Waal, maar m.i. goed te doen, je bent welkom. Hier ook Spotify Connect en flac vanaf nas. Echter, wees je er bewust van dat je dan vooral mijn speakers en de akoestiek alhier gaat horen ... deze zijn beiden 'vreemd' voor je. In dat opzicht geen effectieve luistersessie  :roll:.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op juni 22, 2018, 20:08:57
... niet direct om de hoek, 't Land van Maas en Waal, maar m.i. goed te doen, je bent welkom. Hier ook Spotify Connect en flac vanaf nas. Echter, wees je er bewust van dat je dan vooral mijn speakers en de akoestiek alhier gaat horen ... deze zijn beiden 'vreemd' voor je. In dat opzicht geen effectieve luistersessie  :roll:.
Inderdaad, je zult de NA11 in je eigen set moeten vergelijken, anders weinig onderscheidend vermogen. Tenzij je wilt weten welke functies/ mogelijkheden deze heeft.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Kempenaartjes

Of neem jouw NA8005 mee als je op bezoek gaat..... ben eerlijk gezegd benieuwd.

xander32

... heb hier gedurende twee weken een NA8005 CineMike gehad (2 jaar terug); die klonk t.o.v. de NA11 wat frisser, de NA11 geeft wat meer kleur en body.