Marantz Memories: Marantz Magazine (gratis d/l)

Gestart door xander32, mei 17, 2018, 11:30:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Had de link via Facebook, leuk stukje Marantz inclusief dit forum.

Cor / Rob en Maurice kende ik al persoonlijk.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

RicoRocks

Mooi gedaan. De namen krijgen zo een gezicht. Mooie opmaak ook
PM11s3 | audioquest rocket 44 | Tannoy XT8F | bluesound NODE | audioquest big sur interlink | Dual CS 5000 | nagaoka MP200

Cornelis1921

Eindelijk ben ik er aan toegekomen om de grote envelop met inhoud afkomstig van Sounds United uit Eindhoven te openen en de inhoud de te bezichtigen: Maar liefst vijf exemplaren van Marantz Memories - ze denken daar bij Sounds United zeker dat iedere Marantz-liefhebber ook een ruime kennissenkring heeft... Conclusie, ik heb een aantal exemplaren te vergeven, gratis toe te sturen en wel. Wie-o-wie?

Mijn eigen exemplaar heb ik wel 4 a 5 keer achter elkaar van kaft tot kaft aandachtig bestudeerd en de inhoud in mij opgenomen: Wat een geweldige hobby hebben wij toch! Wij, de 4 geïnterviewden vormen een zeer gemêleerd gezelschap. De één is opgeleid tot vliegtuigbouwer, streamt en ontwerpt zijn eigen luidsprekers. De ander zweert bij een mooie film of concertregistratie in surround. De volgende geniet van een wel zeer brede muziekkeuze èn heeft ook zijn eigen luidsprekers gebouwd. En last-but-not-least, ik zelf ben al jaren èn Marantz-fan èn diehard stereoman, bij wie alles om muziek draait, letterlijk, namelijk de CD.

Het verbaasde mij enigszins dat Maurice inmiddels ook het vinyl als geluidsdrager ontdekt heeft - niet mijn ding, maar wel boeiend om zoiets te lezen. Wat Maurice en ik wel delen is progmetal - helaas is dat laatste niet terug te in mijn interview - want Dream Theater speelt zowel in het muzikale leven van zijn neef Marco, van Maurice zelf  en dat van mij een voorname rol. Ook leuk is dat het Marantz-forum een uitgebreid aantal keer genoemd wordt in het magazine, wellicht dat dat leidt tot een nieuwe ledenaanwas.

Kortom, een boeiend en lezenswaardig magazine, dat Marantz Memories; voel mijzelf dan ook zeer vereerd dat ik een bijdrage aan het tot stand komen heb mogen leveren.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Cor graag zou ik een exemplaar willen ontvangen.

Graag de rest via een pm.

Dank.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

Citaat van: Paul op mei 26, 2018, 07:25:01
Cor graag zou ik een exemplaar willen ontvangen.

Graag de rest via een pm.

Dank.
:gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

arjan1312

Cor, ik zou ook graag een papieren versie ontvangen. Mag ik jou ook per mail contacten?

Arjan
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

De inschrijving voor de tweetal door mij te vergeven Marantz Memories is gesloten, want ze zijn nu beide vergeven. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Cornelis1921

Citaat van: SB_Marantz op mei 26, 2018, 11:37:26
PM 1030 Cor?
Ja Wilfred, een echte, maar helaas is dit exemplaar toentertijd (omstreeks 2000) door mijn broer roemloos afgevoerd naar de vuilstort. Hij had geen enkel benul van de waarde van deze versterker. Ik had hem op voorhand nog aangeboden aan Jon. Deze had er belangstelling voor. Doch dat was reeds te laat. Mijn broer doet nu helemaal niets meer met audio en muziek, want dat vind zijn vriendin ook niet belangrijk, vandaar. :|
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maurice

Verschil moet er zijn, ik heb een hele doos met magazines. Even kijken hoe we die de wereld in kunnen kregen.

Cor: ik heb denk ik al 16 jaar een draaitafel [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

#43
Citaat van: Maurice op mei 26, 2018, 12:12:27

Cor: ik heb denk ik al 16 jaar een draaitafel [emoji6]
Dat is bijna net lang geleden toen ik de CD ontdekte als de geluidsdrager als mijn keuze nam (1999). :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

In navolging van de Nederlandse bijdrages aan "Marantz Moments" is er nu ook een Belgische bijdrage: Vincent Mefflet. Alle filmpjes zijn hier te bekijken.

https://vimeo.com/373385054
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.