Denon Dolby Atmos soundbar, 269,00 euro ....... vs 4000,00 euro ;-))

Gestart door CBdicX, maart 26, 2024, 13:06:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Denon brengt een nieuwe soundbar op de markt met "Dolby Atmos", in een 2.1 configuratie  :-o

https://www.denon.com/nl-nl/product/sound-bars/dht-s218/DHTS218.html

Dus geen omhoog gerichte speakers, en een ingebouwde "subwoofer" in een kast(je) van 89 x 12 x 6,7cm, en een gewicht van maar liefst 3.6 KG  :-D

En dit is nu net de weg die Dolby op gaat en het zogenaamde Atmos effect/gevoel totaal te grabbel gooit.

Nee, dan de Nakamichi DRAGON 11.4.6 , ok, een iets ander budget heb je hier voor nodig maar dit noem ik een Atmos soundbar......... :yes:

https://dragon.nakamichi-usa.com/

RHK

Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

CBdicX

Citaat van: RHK op maart 26, 2024, 22:37:44Minder dan 5.1 hoeft het voor mij niet.

Nou, dan valt die Denon af (en vele meer) :-P

Maar het is te gek voor woorden dat dit Atmos genoemd wordt, het zou verboden moeten worden......

JohnWx

Citaat van: CBdicX op maart 26, 2024, 23:12:12Nou, dan valt die Denon af (en vele meer) :-P

Maar het is te gek voor woorden dat dit Atmos genoemd wordt, het zou verboden moeten worden......

Atmos norm niet zo hoog


Zal binnenkort wel een smartphone komen ermee  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

Citaat van: JohnWx op maart 27, 2024, 08:41:39Sterker nog zit op mijn Samsung Galaxy google ik net


https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00080318/

Tja, wat een giller niet......

Maar......mischien zitten er wel 9 speakers in die gsm  :wink: ,voor de sub moet je reet maar dienst doen  :-D

JohnWx

Citaat van: CBdicX op maart 27, 2024, 08:50:17Tja, wat een giller niet......

Maar......mischien zitten er wel 9 speakers in die gsm  :wink: ,voor de sub moet je reet maar dienst doen  :-D

Hoe weet jij dat mijn bolle reet dat perfect doet ?

O ja de reet van John staat bij AtMOS gecertificeerd, staat ook op mijn heel klein  :-D  :-D  :-D  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RHK

Zelfs de streamingsdienst Tidal voegt Atmos toe aan zijn tracks. Terwijl dit toch voornamelijk de bedoeling is om hoogwaardige audio in stereo te streamen.  :-o
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

CBdicX

Citaat van: RHK op maart 27, 2024, 19:59:32Zelfs de streamingsdienst Tidal voegt Atmos toe aan zijn tracks. Terwijl dit toch voornamelijk de bedoeling is om hoogwaardige audio in stereo te streamen.  :-o

Dolby trekt nog een fles champagne open 🥂🍾