Android naar oa NR1602 streamen. En nu nog spotify..?

Gestart door MariooooNL, mei 11, 2018, 02:11:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MariooooNL

Wellicht bekend, maar ik ben zelf redelijk nieuw in het wereldje van de hi en de fi.. Uiteraard waren vooraf de specs ed van de nr1602 bekend, zo ook het alleen ondersteunen van Airplay.

Nu ligt hier wel een ipad, maar ik gebruik zelf android. Dit is overigens wel weer een goed voorbeeld van de reden waarom, het hele egoistische beleid van apple wat alleen gerechtvaardigd word, vnl voor hunzelf gok ik, omdat ze de eerste waren oid. Kabeltje voor een ipad mini van 5 jaar oud? 20 euries. En ook gewoon verrot na drie maanden. Ga je terug, zeggen ze je hebt hem te strak opgerold, zo'n kleine radius kan die niet hebben.. Hey pannekoek. Hoe zit die in dat doosje?? Maakt me allemaal niet uit, maar waarom zelfs dat zo door je strot duwen? En die houding ook zo veel mogelijk uitstrekken door hun exclusive deals met fabrikanten wat betreft ondersteuning. Bah. Maar goed, dat gaat ze uiteindelijk wel de das omdoen. Ik dwaal af.

Ik dacht ik ga eens kijken in de playstore of er wellicht wat te vinden is om toch wat lokale muziek te kunnen streamen. Spotify graag, gebruik ik heel veel, en dusdoende heb ik niet zoveel lokale muziek, maar dat was ijdele hoop dacht ik. Tot dat ik ontdekte dat de nr1602 door de eerste drie apps die ik probeerde probleemloos werd gezien en gebruikt. Simpel en vlekkeloos. Nu zijn er daaronder ook apps die beloven,na een betaalde upgrade of meteen betalen alvorens te kunnen gebruiken, apps van derden te ondersteunen.Echter worden er geen namen genoemd. 

Ik vind het niet erg om eea te proberen, echter geld verspillen wel.. Zijn er suggesties voor apps die Spotify ondersteunen? Mag wat kosten, als het maar werkt.

Tnx aan allen alvast.


xander32