Marantz Pm11s3

Gestart door AkTeVox, april 29, 2018, 19:43:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


arjan1312

Nog niet verkocht. Benieuwd waarom niet, gezien eerdere berichten over "schaarste" van deze aangeboden apparaten. Of zou vraagprijs te hoog zijn gezien bouwjaar?

Arjan

PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

Audiofiel

Ik heb voor mijn tweedehands PM-11S3 (zwarte uitvoering) van ongeveer 1 jaar oud nog 2300 Euro gegeven twee maand geleden. :-(
Maar ik ben er heel tevreden mee ondanks het feit dat de PM-11S3 nieuw kon gekocht worden voor ongeveer dezelfde prijs anderhalf jaar geleden.
2000 Euro vraagprijs vind ik dus niet te veel. :wink:

arjan1312

@ Audiofiel:

Ik vind de verhouding € 2.300,- voor een éénjarig apparaat en € 2.000,- voor een vijfjarig apparaat niet helemaal (of helemaal niet) in balans. Los van een eventuele marktwerking.

Arjan
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

xander32

Je mag en kan er alles van vinden, maar het is gewoon wat de gek er voor geeft ... schaarste i.c.m. een grote vraag zal een prijs opdrijven.

jrm

Dus voor de meeste mensen te duur...

joep

Gaat er een Marantz PM11-s4 komen met ingebouwde DAC?
Of gaat het een PM12 worden?

Faxe

Of een PM11-S4 zonder dac  :wink:

xander32

... dan zouden ze blijven staan bij de verkopers, dan zou er meer aanbod zijn ...

Citaat van: jrm op mei 03, 2018, 10:26:52
Dus voor de meeste mensen te duur...

xander32

Is Ruby van de baan ?

Citaat van: joep op mei 03, 2018, 16:09:22
Gaat er een Marantz PM11-s4 komen met ingebouwde DAC?
Of gaat het een PM12 worden?

joep


Audiofiel

Citaat van: xander32 op mei 03, 2018, 22:51:38
Is Ruby van de baan ?

Ik denk niet dat Ruby van de baan is. Er mag enkel niets meer over verteld worden.  :wink:

xander32

Quote vanaf High End 2018:



Sound United Raum F112/Atrium 4.1: Weltpremiere mit Premium-HiFi

Im Mittelpunkt der Show steht hier eine echte Weltpremiere: Ken Ishiwata, Markenbotschafter und renommierter Sounddesigner, feiert dieses Jahr sein 40-jähriges Firmenjubiläum bei Marantz. Zu diesem Anlass hat er eine exklusive Stereo-Kombination mit dem Codenamen ,,Ruby" entwickelt. Die neuen Modelle werden vor Ort auf der High End zum ersten Mal enthüllt und live vorgeführt. Begleitet wird die noch unveröffentlichte Marantz Serie durch die Signature Serie der amerikanischen Schwestermarke Polk Audio. Die Signature Serie wird nach einem dezidierten europäischen Soundtuning in Kürze neu aufgelegt.

xander32

... over een weekje start die beurs, dan komt er vast het nodige nieuws naar buiten over Ruby  :yes:.

joep

Als ik niet in Portugal zat zou ik met een paar man best even naar München willen rijden.  frusty