Mijn website

Gestart door Paul, maart 25, 2018, 12:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Daar ik met een eigen audio website bezig ben heb ik na overleg met Maurice dit forum daar ook een plekje gegeven.

Marantz en dit forum is een onderdeel van mijn audio hobby en hoort daar dus ook bij, er is nog wel wat werk te doen maar het begin is er.

https://www.rotterdamhifi.nl/marantzforum
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

sjoek

Goed bezig..  hello leuke website :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Citaat van: sjoek op maart 25, 2018, 12:10:40
Goed bezig..  hello leuke website :yes:

:gp:


Erg leuk om ff door jouw hifi geschiedenis te wandelen  :yes:.

Rob46

Wat een leuke website! Complimenten, ik sta op 'volg'....... :gp:

Paul

Citaat van: Rob46 op maart 25, 2018, 12:35:16
Wat een leuke website! Complimenten, ik sta op 'volg'....... :gp:
Dank je de volgende stap is proberen in stapjes mijn cd / vinyl collectie on line te zetten maar dan zou elke muziek drager eerst op de foto moeten.   ......  Heb je ff ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

sjoek

Citaat van: Paul op maart 26, 2018, 16:33:35
Dank je de volgende stap is proberen in stapjes mijn cd / vinyl collectie on line te zetten maar dan zou elke muziek drager eerst op de foto moeten.   ......  Heb je ff ?

Wil je perse eigen foto's? Anders een discogs accoung aanmaken, daar alles in zetten en dan linken naar je site. Scheelt echt heeeeel veel werk.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Paul

Citaat van: sjoek op maart 26, 2018, 19:01:36
Wil je perse eigen foto's? Anders een discogs accoung aanmaken, daar alles in zetten en dan linken naar je site. Scheelt echt heeeeel veel werk.
Dank voor het idee, wil het zo origineel mogelijk.  Verder nog een linkje van mijn Marantz.  De foto's zeg maar het plaatje zonder praatje want dat is via het forum terug te lezen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

sjoek

Op discogs kan je precies jouw persing vinden. Met bijbehorende foto en info. :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Paul

Citaat van: sjoek op maart 26, 2018, 22:24:24
Op discogs kan je precies jouw persing vinden. Met bijbehorende foto en info. :yes:
Momenteel druk met werk ga t.z.t. wel kijken, inmiddels een foto selectie gemaakt en staat online.

https://www.rotterdamhifi.nl/marantz
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site