SR7000 display kapot ?

Gestart door Markk, maart 16, 2018, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maus

Toe... rustig proberen... je kan het!!! pompom

HAL9000

Ik heb even geen tijd hiervoor, maar Marantz kennende is dit een slechte binding. En als jij ergens een ''flatcable'' ziet. Zo'n hele dunne platte, Speciaal voor displays en besturing. Die even schoonmaken met puur alcohol of contactreiniger op een papierendoek en schoon wrijven.  :yes:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Dokterakai

Citaat van: Maus op maart 17, 2018, 11:34:26
forumlid HAL9000 als hij tijd heeft, ik kan er eventueel ook een gok aan wagen, zit in Overschie, maar alleen als het niet onmogelijk is om hem uit elkaar te krijgen, solderen is het probleem niet. Ik ben niet bekend met de moderne Marantzen maar soms zit er weleens iets gelijmd rondom displays of knoppen.


Iemand die hier ervaring mee heeft om het display te demonteren?

Ik heb hier laatst een SR 5200 en een SR 6200 open gehad. Bij deze zit een print op het voorfront geschroefd. Heb je de schroeven (en wat kabeltjes) dan heb je het front en de print met het display in je hand. Zal bij de 7000 niet heel anders zijn vermoed ik.

HAL9000

Citaat van: Dokterakai op maart 21, 2018, 14:35:55
Ik heb hier laatst een SR 5200 en een SR 6200 open gehad. Bij deze zit een print op het voorfront geschroefd. Heb je de schroeven (en wat kabeltjes) dan heb je het front en de print met het display in je hand. Zal bij de 7000 niet heel anders zijn vermoed ik.
:gp:    stupid

Ja het is precies hetzelfde, 1 van die honderden bindingen zal los zitten.  frusty shutup
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!