Update SR7007

Gestart door sonsan, maart 15, 2018, 06:04:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sonsan

Gisteravond kreeg ik op mijn SR7007 een melding dat er een update klaar stond. Inmiddels gedownload maar ik kan nu nog even niks ontdekken wat deze update heeft gedaan...
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  MS Mezzo 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

mistyforyou

Ook een goedemorgen :gaap: Ja dat klopt, ik had ook een update. Op de Marantz site is ook nog niks te zien.
Zal wel een dezer dagen erop staan.

Marvin

Kijk altijd eerst wat er veranderd is voordat je update.
Als er problemen zijn verholpen die jij zelf niet ondervond.  Niet updaten.
Als er functies bij zijn gekomen die je niet gaat gebruiken, niet updaten.

Je zal altijd zien, dat is ook terug te vinden op het forum, dat juist door te updaten er functies zijn verdwenen. Functies die niemand, behalve jij, gebruikt.

Dokterakai

Aha, dank je Marvin, spannend 'weetje'.

Ik ben ook iemand, die het spul altijd update om up to date te zijn.
Maar je betoog heeft een punt ... 'Don't interrupt a running system'.

Ga daar zelf dus eens wat meer op letten.

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 15, 2018, 06:39:28
Kijk altijd eerst wat er veranderd is voordat je update.
Als er problemen zijn verholpen die jij zelf niet ondervond.  Niet updaten.
Als er functies bij zijn gekomen die je niet gaat gebruiken, niet updaten.

Je zal altijd zien, dat is ook terug te vinden op het forum, dat juist door te updaten er functies zijn verdwenen. Functies die niemand, behalve jij, gebruikt.

Net een relatie  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

visuel

Citaat van: sonsan op maart 15, 2018, 06:04:18
Gisteravond kreeg ik op mijn SR7007 een melding dat er een update klaar stond. Inmiddels gedownload maar ik kan nu nog even niks ontdekken wat deze update heeft gedaan...

Ik zie net dat er een Spotify connect functie op de sr7007 is bijgekomen!!!

8-)

Dokterakai

Citaat van: visuel op maart 15, 2018, 11:52:16
Ik zie net dat er een Spotify connect functie op de sr7007 is bijgekomen!!!

8-)

Citaat van: marvin op maart 15, 2018, 06:39:28

Als er functies bij zijn gekomen die je niet gaat gebruiken, niet updaten.


:yes:


RHK

Niet elke verandering is een verbetering, elke verbetering is wel een verandering.....  8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

sonsan

Ik heb zoveel vertrouwen in Marantz dat ik er gewoon van uit ga dat het wel een verbetering moet zijn.....:-)
En inderdaad Spotify Connect is toegevoegd en laat ik dat nu juist wel gebruiken! Nu kan ik ook mijn mobiel gebruiken om Spotify af te spelen. Dat deed ik nu enkel via Airplay op mijn iPad.
Maar ik verwacht dat er onderwater ook nog wel e.e.a. aangepast zal zijn.
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  MS Mezzo 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

visuel

#9
Citaat van: sonsan op maart 15, 2018, 06:04:18
Gisteravond kreeg ik op mijn SR7007 een melding dat er een update klaar stond. Inmiddels gedownload maar ik kan nu nog even niks ontdekken wat deze update heeft gedaan...

De Marantz-app op android doet het nu ook weer als een tierelier.
:-D


Sinds de vorige update van oktober 2015 viel er niet mee te werken

Marvin

Zouden ze het dan eindelijk eens gaan begrijpen.... [emoji4]

Bert Poelman

Ik heb de NR1606, uiteraard niet zo'n machtige machine als jullie 7007, maar vooruit. Ook hier "upgedate" En inderdaad de App werkt weer naar behoren. Ik hoop dat het nu eindelijk BLIJFT werken.. Zag dat ik hier ook spotify kan bedienen vanuit de App. Uiteindelijk wel via AirPlay doorsturen omdat ik geen Premium account heb, maar toch het doet iets

Marvin

Nog een tevreden updater, er moet echt iemand anders aangenomen zijn voor de software.
Kan bijna niet anders.  [emoji23]

pdufrenne


Ook op de SR6007 is een update beschikbaar.
Daar ben ik heel blij mee, want hij ondersteund nu Spotify Connect👍👍👍

En het klinkt goed.
Ik vermoed HÈ-AAC v2
Dat vindt ik beter klinken dan (premium) Ogg Vorbis.

AV Receiver: Marantz SR6007
TV: Samsung UE50JU6870
Blue-Ray: Sharp BD-HP22S
CD Speler: Marantz CD5400
Luidsprekers: Tannoy  (o.b.v. Tannoy 637)
Surround: Mission 700
Center: Infinity Alpha

xander32

Spotify hardwarematig ingebakken (oude situatie) of Connect; betreft het format maakt het geen enkel verschil. Het is altijd Ogg Vorbis.

Citaat van: pdufrenne op maart 17, 2018, 14:10:18
Ook op de SR6007 is een update beschikbaar.
Daar ben ik heel blij mee, want hij ondersteund nu Spotify Connect👍👍👍

En het klinkt goed.
Ik vermoed HÈ-AAC v2
Dat vindt ik beter klinken dan (premium) Ogg Vorbis.