Welk element op een Marantz 6100.. Help

Gestart door Age, maart 13, 2018, 17:16:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maus

Hoezo bestel je die? Al gehoord ergens? :)

Age

op youtube....
Maar ik zit al dagen te lezen op het www, allemaal vergelijkingen. de één vind dit en de ander dat. Rode draad is wel dat het een mooi en goed element is.
Ergens horen is toch ook niet alles, daar staat dan weer een andere draaitafel, andere versterker en boxen etcetc...
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000

SB_Marantz

Klopt als een bus!
Zorg wel dat je een protractor hebt en deze ook correct gebruikt voor het element.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Age

mja, dat wordt nog wel een dingetje.... kijken of het allemaal gaat lukken.....
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000

Age

Eergister eindelijk gekocht en vanmorgeen er onder gefriemeld. Goed afgesteld met een protractor en inspelen maar!  HB
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000

Maus


Age

Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000

sjoek

Kijk daar gaat het om.. veel luisterplezier HB
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

SB_Marantz

Heb je ooit wel eens zo'n schoon hoog gehoord? (Met name S klanken)
Ik vertelde het je al maar wil jou mening ook graag horen.
Ik heb je sowieso geen verkeerd advies gegeven blijkt.  :mrgreen:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Age

Ik draai nu een plaat van The Eagels, de nieuwste van hun. Daarop is de Sss nét niet te, als je mij begrijpt. Precies goed naar mijn idee. Verder klinkt het element heerlijk, niet te warm of te scherp, maar gewoon heerlijk volgens mij.... Relaxed is het juiste woord denk ik.
Kost een paar centen, maar ben er tot dusverre, na een tiental platen, tevreden!
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000

geoffreyvanvugt

Mooi element Age.. Inderdaad is se S best aanwezig op Long road out of eden van de Eagles...
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360