Marantz PM-KI Ruby

Gestart door arjan1312, februari 22, 2018, 10:54:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Maurice heb jij je nu eens geschoren ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

CBdicX

Citaat van: TurboMarco op november 21, 2019, 11:16:14
Maurice heb jij je nu eens geschoren ?

Excuus, even "off topic"....

Vind jij die Next box ook niet een enorme sprong voorwaarts vergeleken met de Horizon box ?
Wat mij wel opvalt is de standaard beeldverscherping die altijd aan staat, wat handshake problemen met LG Oled op 4K (ik moet de Next op 1080P zetten zonder problemen), en een hoog frequent piep die uit de box komt als ik dichtbij sta.

TurboMarco

Citaat van: CBdicX op november 21, 2019, 11:26:00
Excuus, even "off topic"....

Vind jij die Next box ook niet een enorme sprong voorwaarts vergeleken met de Horizon box ?
Wat mij wel opvalt is de standaard beeldverscherping die altijd aan staat, wat handshake problemen met LG Oled op 4K (ik moet de Next op 1080P zetten zonder problemen), en een hoog frequent piep die uit de box komt als ik dichtbij sta.
De horizon vond ik een draak van een toestel ,met de next totaal geen problemen ,alleen in het begin wat gezeik met lipsync .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Citaat van: Maurice op november 20, 2019, 21:14:20
luisteen in de winkel, daarna kijken wat er te regelen valt.
Was gecharmeerd van de PM10, maar daar heb ik geen budget voor. De Ruby deelt wel de dna, dus ben benieuwd.

Je weet dat de PM-10 gebruikt maakt van klasse D versterking van in feite Bruno zo niet 1 op 1?
Deze versterker is onbeschoft over de top geprijst en doet het niets beter dan zelfs een ouderwetse cap coupled variant.
Enfin ....the choice is your's.... :wink:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

CBdicX

Citaat van: TurboMarco op november 21, 2019, 11:31:22
De horizon vond ik een draak van een toestel ,met de next totaal geen problemen ,alleen in het begin wat gezeik met lipsync .

Tja, er is nu zo'n wout aan verschillende TV toestellen op de markt die allemaal een andere manier van beeldverwerking hebben dat het voor een fabrikant ook moeilijk is om alles goed aan te sturen zonder hier en daar wat geklooi.
Dat lipsync zie ik heel af en toe nog wel eens met terug kijken, en was in het begin erger, nu gaat het goed.

CBdicX

#201
Vind het wel apart dat de Ruby nog steeds te koop is met die lage oplage, of zouden ze (SU) de boel flessen en gewoon door produceren zo lang er vraag is ?
Ik heb dan wel zo'n mooi hand genummerd certificaat (625/999), maar dat is zo bij te drukken, en wie controleert dat.
Even een stapeltje certificaten naar een "sweatshop" in India, en hoppa, 500 certificaten erbij  :-D

SB_Marantz

Is al even geen D&M meer maar sound united.  :wink: :-o
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

CBdicX


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Pm10 wordt het natuurlijk niet, maar wel een mooie deal kunnen sluiten met de ruby!
Hopelijk ook snel in huis  HB
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Maurice op november 21, 2019, 18:25:30
Pm10 wordt het natuurlijk niet, maar wel een mooie deal kunnen sluiten met de ruby!
Hopelijk ook snel in huis  HB
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Kun je hier ook weer meer posten.  :-D
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

CBdicX

Citaat van: Maurice op november 21, 2019, 18:25:30
Pm10 wordt het natuurlijk niet, maar wel een mooie deal kunnen sluiten met de ruby!
Hopelijk ook snel in huis  HB

Heb jij nog een nieuwe kunnen kopen ?

Kempenaartjes

Weer een happy Ruby-bezitter :-)

xander32

Gefeliciteerd Maurice, veel luisterplezier met jouw nieuwe aanwinst 🎶

Citaat van: Maurice op november 21, 2019, 18:25:30
Pm10 wordt het natuurlijk niet, maar wel een mooie deal kunnen sluiten met de ruby!
Hopelijk ook snel in huis  HB