Marantz PM-KI Ruby

Gestart door arjan1312, februari 22, 2018, 10:54:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Okay, bekende looks, maar ben nog tevreden met mijn set.

joep

Jip 4 mile weten we gelijk waarom de PM-11s3/SA-11s3 de keel is doorgesneden.  :| :| :|

Audiofiel

Ik begin meer en meer te denken dat mijn recente aankoop van een 2dehands PM-11S3 een goede beslissing was.   :-D

Of de PM-KI Ruby beter zal zijn, is nog af te wachten. En ik hou ook meer van klasse A/B dan van klasse D. Die zijn op langere termijn gemakkelijker te herstellen indien nodig.

joep

Citaat van: Audiofiel op mei 17, 2018, 14:27:42
Ik begin meer en meer te denken dat mijn recente aankoop van een 2dehands PM-11S3 een goede beslissing was.   :-D


Dat denk ik ook.

CBdicX

#49
Volgens mij hebben wij het allemaal wel zo'n beetje gezien met Stereo versterkers.
De nieuwe "high End" modellen, hoe ze dan wel niet mogen heten, is toch veel van het zelfde, bij alle merken.
Vernieuwingen zijn er nagenoeg niet, meer uit ontwikkelen, maar die grens is zichtbaar.

Waar nu nog muzikale winst de behalen valt zijn de receivers.
Denk dat er de komende jaren daar verschuivingen gaan plaats vinden richting zeg maar 9-11-of 13 "stereo" versterkers gepropt in 1 kast.
Die verandering begint al te komen met de SR7011 en de X8500H die ook in Stereo stand hun mannetje staan, dat dit uitgebreid gaat worden naar meer kanalen lijkt een te verwachten ontwikkeling.

renes59

#50
Stereoversterkers zijn al tig jaren uit ontwikkeld, niet erg want ze voldoen al tig jaren. Het uiterlijk verandert en dat is het. Ben je daar ontvankelijk voor is er wat nieuws.
In mijn voorversterker zitten buizen uit 1940, je zou kunnen zeggen dat die versterker al 78 jaar uitontwikkeld is.
Die muzikale winst van receivers is voor de groep meerkanaals muziekliefhebbers, dus niet voor iedereen. Ik ben een stereoliefhebber en blijf dat ook, die weergave hier is van dien aard dat ik alles mee krijg van wat en hoe het op de cd of lp is gezet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

Citaat van: renes59 op juni 17, 2018, 11:35:55
Stereoversterkers zijn al tig jaren uit ontwikkeld, niet erg want ze voldoen al tig jaren. Het uiterlijk verandert en dat is het. Ben je daar ontvankelijk voor is er wat nieuws.
In mijn voorversterker zitten buizen uit 1940, je zou kunnen zeggen dat die versterker al 78 jaar uitontwikkeld is.
Die muzikale winst van receivers is voor de groep meerkanaals muziekliefhebbers, dus niet voor iedereen. Ik ben een stereoliefhebber en blijf dat ook, die weergave hier is van dien aard dat ik alles mee krijg wat op de cd of lp is gezet.
:gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

CBdicX

#52
Ken begint nu toch wel op een type uit een Star Wars film te lijken, een Lightsaber in zijn hand ipv een afstandsbediening, helmpje op, en klaar..........  :-D

jowa

:-D :-D :-D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


bramdg

Marantz Introduces KI Ruby SACD Player:DAC and Integrated Amp



https://www.youtube.com/watch?v=GCUzEeAexGU

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Rob46

#56
Met zijn beperkte aantallen van 500 zwart en 500 goudkleurig, is dit geen 'blijvertje'?

niwdE

Net als met peperdure autos als die van Bugatti is dit een leuk speculatie object.

Wel nieuw in doos houden ...
Marantz SR5012, CD5005, NA6005
Jamo S628 voor, S626 achter, J112 sub
LG OLED, PS4Pro
Muziek uit de 10e t/m 21e eeuw

Vinyl_Fuchs

Citaat van: niwdE op september 01, 2018, 12:31:19
Net als met peperdure autos als die van Bugatti is dit een leuk speculatie object.

Wel nieuw in doos houden ...
Dan is d'r niks aan.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

... ik hoopte een aantal fraaie close up beelden te zien van de componenten, maar enkel beelden van een ouwe man in een fout jasje 😏

Citaat van: bramdg op augustus 31, 2018, 23:03:16
Marantz Introduces KI Ruby SACD Player:DAC and Integrated Amp



https://www.youtube.com/watch?v=GCUzEeAexGU