M&G in maart 2018 bij Brutus

Gestart door Brutus, januari 26, 2018, 02:41:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Even niet zo actief op dit moment dus het wordt tijd om weer wat leven in te schoppen  :-D

Een M&G ergens in maart, denk op een zaterdag gezien de meeste dan kunnen.
Voor wie niet is geweest is mijn set nieuw  :? Voor degene die vorig jaar zijn geweest (m.u.v. Bert50, die is tussen door nog een keer geweest, je bent gewoon weer welkom hoor Bert), heeft de Denon versterker plaats gemaakt voor een PM11s3, speakerkabels vervangen door Qed TX40 met met de premium banaanpluggen en nog een standaard setje interlinks van mijn Node 2 vervangen voor een setje Furutech Alpha Plus (geloof ik  :-D).

Ik kan max. 4 personen hebben dus roep maar en ook diverse data!!
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jrm

Ik ga van het eekend even de familie agenda raadplegen  :-D

Cornelis1921

#2
Citaat van: jrm op januari 26, 2018, 07:50:44
Ik ga van het eekend even de familie agenda raadplegen  :-D
Zo ja, kan ik dan weer een keer met jou meerijden? notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#3
Count me (onder voorbehoud - jrm/Marcel)) in, Bert. Alvast bedankt.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Okidoki - Marcel ik hoor het wel. Robert als je zin hebt altijd welkom, Jurgen, allang niet meer gezien of gehoord op het forum. Turbo Marco?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... ik schuif graag aan, maar moet even een pas op de plaats maken; eind Maart heb ik reeds een M&G vanuit het buurforum en ik ga nog op de koffie bij een vooraanstaand (😜) medelid van ons forum in Maart. Maar daarvoor moeten wij nog een datum vastleggen, die wil ik eerst afwachten.

Citaat van: Brutus op januari 29, 2018, 03:35:37
Okidoki - Marcel ik hoor het wel. Robert als je zin hebt altijd welkom, Jurgen, allang niet meer gezien of gehoord op het forum. Turbo Marco?

TurboMarco

Ik moet even kijken hoe ik in Maart zit .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Brutus

Als maart lastig wordt voor meerdere personen dan kunnen we er ook gewoon april van maken. m.u.v. de zaterdag rond de 22e want dan is mijn vrouw jarig.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Dan is het toch juist gezellig bert [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Citaat van: bert50 op januari 29, 2018, 17:54:23
Dan is het toch juist gezellig bert [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

:gp:


... geef mij een schaaltje Nibbits en een glasje Fanta en je hebt geen kind aan mij  :-D.

bert50

[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

 redface

Oeps, ik bedenk mij zojuist dat hare maje ook in die tijd zal gaan verjaren (23e). Dan zal ik toch zelf een zakje Nibbits moeten gaan halen  :yes:.


Maar verder heb ik in April nog vele mogelijkheden.


Citaat van: Brutus op januari 29, 2018, 13:40:39
Als maart lastig wordt voor meerdere personen dan kunnen we er ook gewoon april van maken. m.u.v. de zaterdag rond de 22e want dan is mijn vrouw jarig.

bert50

Dat was je toch niet vergeten Robert zo komt er nooit een buizenbak [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Whisper.nl

#13
Citaat van: Brutus op januari 26, 2018, 02:41:04
Even niet zo actief op dit moment dus het wordt tijd om weer wat leven in te schoppen  :-D

Een M&G ergens in maart, denk op een zaterdag gezien de meeste dan kunnen.
Voor wie niet is geweest is mijn set nieuw  :? Voor degene die vorig jaar zijn geweest (m.u.v. Bert50, die is tussen door nog een keer geweest, je bent gewoon weer welkom hoor Bert), heeft de Denon versterker plaats gemaakt voor een PM11s3, speakerkabels vervangen door Qed TX40 met met de premium banaanpluggen en nog een standaard setje interlinks van mijn Node 2 vervangen voor een setje Furutech Alpha Plus (geloof ik  :-D).

Ik kan max. 4 personen hebben dus roep maar en ook diverse data!!

Een M&G eind maart 2018 of misschien begin april op een zaterdag ?
Het lijkt me een leuk idee om weer eens naar een andere set te gaan luisteren.
Als ik kan wil ik er graag bij zijn. 

Welke plaats woon je Brutus. ?

Grz Hans
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm

Citaat van: jrm op januari 26, 2018, 07:50:44
Ik ga van het eekend even de familie agenda raadplegen  :-D

Op dit moment kan ik overdag elk weekend