Pm 6006

Gestart door KAALKOP, januari 21, 2018, 15:08:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heb op dit moment  een onkyo a9030 totaal niet tevreden klinkt schel en onrustig .lost een pm 6006 dit op?,

?
0 (0%)
?
3 (100%)

Totaal aantal stemmen: 3

KAALKOP

Heb onkyo a 9030 zeer ontevreden mee klinkt schel en onrustig. Vraag is zou de pm 6006 dit oplossen?

SB_Marantz

Nee , of je Onkyo is niet in orde.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Peter Kudelstaart

Het zou ook aan je luidsprekers of de luidsprekeropstelling kunnen liggen. Welke luidsprekers heb je?
En heb je die Onkyo pas net en gebruikte je dezelfde speakers?
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

SB_Marantz

Luidsprekers zelf inderdaad  maar ik gaf puur antwoord op de gestelde vraag
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

jrm


Whisper.nl

welk ls snoer gebruik je . ??
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: Whisper.nl op januari 22, 2018, 11:20:05
welk ls snoer gebruik je . ??
Dat zou toch niet zóveel moeten uitmaken, Marcel?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op januari 22, 2018, 13:44:05
Dat zou toch niet zóveel moeten uitmaken, Marcel?

Als het zilver is maakt dat m.i. wel wat uit.  byebye

pompom Koper is milder in het hoog.

ik weet er zijn hier "believers en non believers"  :mrgreen:
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Citaat van: Whisper.nl op januari 22, 2018, 14:09:16
ik weet er zijn hier "believers en non believers"  :mrgreen:
Ja, die zijn er. :yes: :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

jrm

Citaat van: Cornelis1921 op januari 22, 2018, 13:44:05
Dat zou toch niet zóveel moeten uitmaken, Marcel?

Marcel zegt maakt weinig uit, Hans denkt van wel  :schater:

Maurice

Citaat van: KAALKOP op januari 21, 2018, 15:08:27
Heb onkyo a 9030 zeer ontevreden mee klinkt schel en onrustig. Vraag is zou de pm 6006 dit oplossen?
Je hebt al eerder een pm6003 en een pm7001 gehad. Had je het probleem toen ook? Wat is er buiten de onkyo nog meer veranderd, inclusief luisterruimte?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

CBdicX

#12
Zou wel interessant zijn als je dmv een kabel, met of zonder zilver, het geluid van de versterker/receiver kan veranderen 
:-D LOL

Heb al van alles door mijn huis gesleept, kabels doet niets, versterker/receiver merk doet niets, er zijn maar 3 dingen die het geluid kunnen veranderen:

1) de kamer zelf, daar iets in veranderen met bijvb. akoestische panelen.
2) de speakers veranderen.
3) je vrouw de deur uit, dan ben je van dat gezeur af in je linker of rechter oor........  :yes:  :-D

Al het andere zit tussen de oren, en niet in de oren, en dat heb ik zelf op soms prijzige wijze kunnen ondervinden !

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

Citaat van: CBdicX op februari 25, 2018, 08:53:26
Zou wel interessant zijn als je dmv een kabel, met of zonder zilver, het geluid van de versterker/receiver kan veranderen 
:-D LOL

Heb al van alles door mijn huis gesleept, kabels doet niets, versterker/receiver merk doet niets, er zijn maar 3 dingen die het geluid kunnen veranderen:

1) de kamer zelf, daar iets in veranderen met bijvb. akoestische panelen.
2) de speakers veranderen.
3) je vrouw de deur uit, dan ben je van dat gezeur af in je linker of rechter oor........  :yes:  :-D

Al het andere zit tussen de oren, en niet in de oren, en dat heb ik zelf op soms prijzige wijze kunnen ondervinden !

De mensen die het wel horen/geloven word keurig gevraagd of ze dat niet willen schrijven als een bewering, maar als een mening. Maar degene die er niet in geloven/horen, schrijven het als een bewering.

Als versterkers allemaal niet uitmaken, kunnen we gewoon af met het goedkoopste model op de plank en hoeven we niet met zo'n relatief dure Marantz te gaan zeulen.