SR5010 crashd bij Spotify en Internet Radio

Gestart door MichaelW, december 18, 2017, 23:54:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Raymondmm; waarom Spotify via bt dan wel airplay? Of heb je geen Spotify Premium?

MichaelW

Ik had al aangegeven dat via airplay er geen problemen zijn, het gaat echt om spotify connect, via iPad of android geen verschil. De connectie loopt immers via het apparaat niet via de telefoon, tablet, of iPad. Ik vermoed een programeerfoutje met de cache afhandeling, een klein hikje in de wifi laat de boel crashen. Het duurt ook lang voor dat het apparaat weer zichtbaar is op het betreffende apparaat.

Ik wil gewoon die spotify connect functie :) wat een verschil in geluid, via airplay, chromecast, of premium
Maar dat gaat offtopic ;)

Nieles82

Wat ik nu dus begrijp van de verhalen op het buurtforum heeft het dus te maken met de Google Chromecast en teveel MDNS-pakketten in korte tijd waardoor de Marantz crashd. Als ik op google verder zoek zou er inmiddels ook al een update geweest moeten zijn voor de Chromecast.
Ik heb nog steeds het probleem maar wanneer ik me Chromecast van de power afhaal heb ik er dus helemaal geen last meer van...

Is er bij iemand al het probleem opgelost?

En misschien hebben jullie iets aan de "workaround"

MichaelW

Bedankt voor het delen van deze info Nieles82.

Ik heb er ook een Chromecast aan hangen, goede tip voor de volgende keer is dus inderdaad alle apparaten er eerst even af te halen. Waarom doe ik dat bij computers wel maar bij dit apparaat niet?!

Inmiddels ben ik een aantal dagen storingsvrij, ik dacht echter dat het lag aan de eco modus die ik uitgeschakeld heb (daarna had ik geen problemen meer ondervonden tot op heden)

Het zou zomaar toevallig net met een update samen gevallen kunnen zijn.