SR5010 crashd bij Spotify en Internet Radio

Gestart door MichaelW, december 18, 2017, 23:54:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

toetertje20

Ik heb dit probleem ook al een paar dagen. Tijdens het streamen van laptop naar marantz, kan ik de smartphone of tablet niet activeren, dan verdwijnt gelijk de marantz van het netwerk.

dit is nu mijn 3e marantz,(7005,7007 en 7009)  Die op het gebied van netwerk echt dramatisch is.
Ik zou op korte termijn een nieuwe 7012 ophalen, maar ik bedank. Op de spaarzame momenten dat het
wel werkt, werkt het ook wel erg lekker. Maar dat is mij geen 1700 euro meer waard.


AkTeVox

Mijn AV7701 heeft er eveneens last van. Soms gevold door een groen scherm op TV.
Van de stroom halen helpt wel maar is niet echt een oplossing. De AV heeft me nooit kunnen bekoren en is daarom mijn allerlaatste HT set geweest. Zodra de AV/MM combi de geest geeft komt er een PM800x in de huiskamer en gaat de volledige HT zooi de deur uit.  violent1
Back to basic met 1 versterker en 2 speakers.  HB HB

xander32

Marantz en software = drama.
Maar ik lees op het buurforum dat het probleem in beeld is en men verwacht spoedig een update, we'll see  :yes:. Er zal vast een oplossing komen.

AkTeVox

Zoals gewoonlijk zal er voor de iets oudere toestellen geen updates beschikbaar zijn....

xander32

De problemen waar ik het over heb, komen voort uit de recente firmware update. Het lijkt mij dat de componenten die daardoor getroffen zijn, allen ook aan bod komen in het geval van een update om de issues op te lossen.

toetertje20

Toch is het jammer, dat een organisatie die zulke mooie spulletjes maakt,
het stuk laat lopen op software. Dit is al jaren aan de gang. Alleen de App al, brrrrr.  frusty
Zet daar een week een goed team op, en je hebt producten die moeilijk te evenaren zijn.  HB

TurboMarco

het gekke is dat een simpele chromecast altijd naar behoren werkt  :-P
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Je koopt ook geen fiets bij de slager. Tenminste, ik niet. Dus dingen met WiFi, internet, data, overlaten aan bedrijven uit dat hippie dorp in de VS.

NB

Citaat van: TurboMarco op december 30, 2017, 11:05:33
het gekke is dat een simpele chromecast altijd naar behoren werkt  :-P

Is ook mijn ervaring :yes:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

xander32


TurboMarco

Marantz zou een samenwerkingsverband met google aan kunnen gaan  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

... de connectie is er nu met de mannen van Marantz te Eindhoven, wellicht kan je er een balletje opwerpen 🤓

Citaat van: TurboMarco op december 30, 2017, 16:25:25
Marantz zou een samenwerkingsverband met google aan kunnen gaan  :wink:

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

... ik denk dat het met de kwaliteit van de receiver op zich wel mee zal vallen, de software daarentegen ...

Citaat van: Paul op december 30, 2017, 16:41:55
SR staat dat voor Slechte Receiver ?   :roll: :evil: