Verborgen bestanden op USB stick

Gestart door bourgoitje, december 10, 2017, 22:43:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bourgoitje

Beste ,

Als ik mijn USB stick ,waar al mijn muziekbestanden mooi geordend in mappen per artiest/album/nummers 
opstaat , inplugt in mijn NA6005 zie ik op het display of op HI-FI Remote in alle mappen verborgen bestanden staan
Zoals ._Trashes,._TemporaryItems,._Albumart ,._folder. In somige albums wel 8 of meer .wel vervelend om door mijn nummers te bladeren .de stick heb ik al gewist en zelfs geformatteerd  maar het help niet .ik zet mijn muziek op de stick via imac .ik weet dat die verborgen bestanden bestaan maar verborgen blijven als men op de imac kijkt
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen mischien via een instelling op mijn NA6005 of op de imac
M.v.g Franky

'because music matters'.
Marantz SR5400
Marantz DV6400
Marantz NA6500
Speakers B&W 4xCWM 800
Subwoofer ASW600
Center LCR 60

bert50

Dat heb ik ook elke keer op mijn iMac als ik hem via de windhoos laptop formatteert dan is er geen probleem.
Probeer een keer fat 32 of expat te formatteren 


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bourgoitje

Bert,

Ik heb het al geprobeerd in andere formattype maar het help niet .ik zal hem inderdaad eens via windows formatteren .bedankt voor de reactie
Marantz SR5400
Marantz DV6400
Marantz NA6500
Speakers B&W 4xCWM 800
Subwoofer ASW600
Center LCR 60

HansW

Formatteren onder windows lost je problem ook niet op.
De usb stick kan je het beste middels de Clean Eject app op de mac verwijderen.

Zie artikel op www.appletips.nl:
https://www.appletips.nl/cleaneject-verborgen-systeembestanden-vewijderen-op-usb-apparaten/
Met groet

bourgoitje

Hans,

Prachtig die app cleaneject heeft het in een wip klaargepeeld ,alle verborgen bestanden zijn verdwenen .
Het is nu veel rustiger om te bladeren door mijn muziekbestanden  .
Dank voor deze tip .

M.v.g Franky
Marantz SR5400
Marantz DV6400
Marantz NA6500
Speakers B&W 4xCWM 800
Subwoofer ASW600
Center LCR 60

bert50

Dan ga ik daar ook eens naar kijken bedankt


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

211

Citaat van: bourgoitje op december 10, 2017, 22:43:45
Beste ,

Als ik mijn USB stick ,waar al mijn muziekbestanden mooi geordend in mappen per artiest/album/nummers 
opstaat , inplugt in mijn NA6005 zie ik op het display of op HI-FI Remote in alle mappen verborgen bestanden staan
Zoals ._Trashes,._TemporaryItems,._Albumart ,._folder. In somige albums wel 8 of meer .wel vervelend om door mijn nummers te bladeren .de stick heb ik al gewist en zelfs geformatteerd  maar het help niet .ik zet mijn muziek op de stick via imac .ik weet dat die verborgen bestanden bestaan maar verborgen blijven als men op de imac kijkt
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen mischien via een instelling op mijn NA6005 of op de imac
M.v.g Franky

'because music matters'.

Standaard worden verborgen- en systeem bestanden onder IOS en Windows niet weergegeven. Vandaar..
Even het vinkje "verborgen- en systeem weergeven" aanvinken op je PC en je ziet alles wat je NA6005 ook ziet...
Zolang je maar geniet....