Harbeth ls met audiofiele componenten !

Gestart door xander32, december 06, 2017, 06:49:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

https://www.hifi.nl/artikel/26209/Harbeth-M30.2-40th-Anniversary-bij-Audio-Time.html

🤔



Begrijp mij niet verkeerd; ik ben wel gecharmeerd van Harbeth, van de non nonsense look en bouw en dit artikel staat niet op de naam van de firma. Maar om een tekst zoals in het linkje kan ik enkel gniffelen; daar waar Harbeth bij hun reguliere speakers een willekeurige hand vol componenten in de kast naar binnen gooit, zijn dat nu ter gelegenheid van een jubilieum, audiofiele componenten!!! 🤣

renes59

#1
hifi.nl neem ik met een korreltje zout, een hele grote korrel.
Ik heb ooit WBT pluggen gekocht voor interlinks en luidsprekerkabels in de veronderstelling dat deze degelijk zijn en goed gebouwd. Niets van dat alles, schroefjes en schroefdraad draaien door, slechte kwaliteit. Het is duur, heel duur en niet meer dan dat, kwalitatief onder de maat, slechte kwaliteit/prijs verhouding. Ze hebben de naam maar voor mij verdienen ze die niet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

Zo duur zijn ze niet hoor .

https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20171206014024&SearchText=wbt+

https://nl.aliexpress.com/wbt-speaker-terminals_reviews.html

Ik heb er trouwens nog nooit problemen mee gehad .

Voor speakers gebruik ik altijd goede componenten van Intertechnik ,deze zijn ook al niet duur te noemen .

Wat hihi.nl  :-D betreft heeft die bij mij lang geleden afgedaan toen daar het forum op slot ging .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

Die zijn inderdaad niet duur, maar toen ik ze kocht bestond er nog geen Ali. WBT pluggen waren iets van €12 per stuk.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Audiophylia Nervosa

Harbeth met audiofiele componenten??

Ik ben met de MarKath bezig en die krijgt ook audiofiele componenten terwijl het nu al kwijlen is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

TurboMarco

Die Seas tweeter is trouwens wel erg mooi ,alleen jammer dat daar een grille voor zit .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: TurboMarco op december 06, 2017, 19:43:37
Die Seas tweeter is trouwens wel erg mooi ,alleen jammer dat daar een grille voor zit .
Dat er grille voor de tweeter zit heb ik anders niet zo'n moeite mee, want bij mij zit er permanent het beschermdoek voor. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *