Spotify werkt niet meer op MCR610 na update: not available in your country

Gestart door cruth00, december 01, 2017, 19:02:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cruth00

Hallo,

ik heb een update gedaan van mijn Marantz. Ik kan spotify wel nog via Spotify connect afspelen, maar niet  meer via de Marantz zelf. "Not available in your country" staat er dan. Weet iemand hoe ik dit weer voor elkaar kan krijgen?
Ik zou namelijk toch weer graag gebruik kunnen maken van de afstandsbedieging voor het gebruik van Spotify.
Alvast bedankt!

Hub

Maus

Ik ken het ding niet, maar al eens volledig uitgezet(stroomloos) en weer gestart? Account afmelden en opnieuw aanmelden?


Johnieboy

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Een firmware update uitgevoerd op de na11s1 en weg spotify. Iemand enig idee om dit op te lossen. Ik zie ook de spotify icoon niet meer verschijnen.
Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), marantz sr7010 surround
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz UD 7007
Weergevers: Elac 247 Sapphire, Elac BS243, Elac BS 203, Elac BS 403 zone 2
Bekabeling: John van Gent B-wire, en Furutech FTP-TCS 31 met furutech stekkerb

DansaN

 Zie de berichten in andere topics hierover.
Spotify ondersteunt een aantal Marantz apparaten niet meer.
In de loop van deze maand komt er voor diverse Marantz apparaten een update waarmee Spotify Connect wordt geïmplementeerd.

Brutus

Las net bij "de set van Xander" dat hij sinds gisteren (na de update van zijn NA11s1) Spotify Connect heeft.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

http://marantz-eu.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6022/~/spotify-does-not-work

:roll:


Citaat van: cruth00 op december 01, 2017, 19:02:43
Hallo,

ik heb een update gedaan van mijn Marantz. Ik kan spotify wel nog via Spotify connect afspelen, maar niet  meer via de Marantz zelf. "Not available in your country" staat er dan. Weet iemand hoe ik dit weer voor elkaar kan krijgen?
Ik zou namelijk toch weer graag gebruik kunnen maken van de afstandsbedieging voor het gebruik van Spotify.
Alvast bedankt!

Hub