Spotify connect functie op SR5011

Gestart door Richard Wassing, november 24, 2017, 10:28:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard Wassing

Beste Forumleden,

Ik ben er sinds kort achtergekomen dat de Spotify connect functie niet meer te gebruiken is op de SR5011. Op dit moment is het alleen mogelijk om via Airplay, Spotify af te spelen via de receiver wat niet mijn voorkeur heeft.
Weet iemand, op dit forum, of dit in de toekomst weer gaat werken dmv updates? Voor de rest prima teverden met mijn setje (SR5011 en UD7007) alleen 1 van de vele redenen dat ik deze set heb aangeschaft is de Spotify connect functie, nou ja hopen dat er een oplossing komt.

Alvast bedank voor de reacties.
SR6015
UD7007
Sony UBP X-700
Dali Oberon 7
Dali Fazon surround speakers
Dali Alteco C1 atmos speakers
Denon DP-300F (Ortofon Blue 2M)
SVSound SB1000 sub
Rega FONO MM MK5

Richard Wassing

Heb de oplossing gevonden, WiFi ingeschakeld op de receiver en ik kan weer connecten. Helaas lukt bedraad niet meer dus nu maar bedraad en WiFi gebruiken, omslachtig maar het werkt.
SR6015
UD7007
Sony UBP X-700
Dali Oberon 7
Dali Fazon surround speakers
Dali Alteco C1 atmos speakers
Denon DP-300F (Ortofon Blue 2M)
SVSound SB1000 sub
Rega FONO MM MK5

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

marijnvdzaag

Bij mijn SR7009 doet Spotify Connect het ongeveer een week of twee goed en daarna niet meer, totdat ik reset naar fabrieksinstellingen en via de webinterface de oude instellingen opnieuw inlaad. Zelfde met andere connectiviteit zoals Bluetooth trouwens... Volgens mij gewoon buggy firmware, erg teleurstellend.


Sent from my iPhone using Tapatalk

xander32

Citaat van: marijnvdzaag op november 29, 2017, 23:01:40
Bij mijn SR7009 doet Spotify Connect het ongeveer een week of twee goed en daarna niet meer, totdat ik reset naar fabrieksinstellingen en via de webinterface de oude instellingen opnieuw inlaad. Zelfde met andere connectiviteit zoals Bluetooth trouwens... Volgens mij gewoon buggy firmware, erg teleurstellend.


Sent from my iPhone using Tapatalk

:gp:


De Marantz software en applicaties zijn idd. brak. Dat is ook mede de reden dat er bijv. voorlopig geen NA11s2 gaat komen 🙄.