Hoe zijn jouw (huidige) luisteromstandigheden qua woning i.c.m. buren e.d.?

Gestart door Cornelis1921, november 23, 2017, 18:59:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kempenaartjes

Hier een loft met enkel 1 bovenbuur en 1 zijkant. Alles zeer goed geïsoleerd en luisteren s'avonds op zeker 85db. Buren meerdere maken aangesproken maar zeggen bijna niets te horen.
Dan hebben wij dezelfde (ruime) muzieksmaak :-D.

Dit bij elkaar opgeteld met een leuke set geeft veel luisterplezier :-D



Maus

Citaat van: xander32 op februari 05, 2018, 06:38:21
... wanneer hare maje ook in de kamer zit, hou ik rekening met de muziekkeuze, dat werkt  :yes:.

Klein huis, ze zit altijd in de kamer hier :yes:

Marvin


Maus


Marvin


geoffreyvanvugt

Ik heb een vrijstaande woning als ik de 2 woningen niet meereken aan beide flanken.
Van de buren heb ik nooit last en zij ook niet van mij.. Heel gemoedelijk hier allemaal. Bovendien heb ik het geluid ook weer niet heeeel hard staan. Vind ik zelf eigenlijk helemaal niet mooi als het zo vreselijk hard staat. Is niet totaal niet nodig.
Muren heb ik geisoleerd met isolatiewol en dakleer. Het dakleer is bedoeld als anti dreun.
Heb ik ooit uit Car-Audio geleerd. En ja, Het werkt zeker wel. Voor akoestiek en Anti-Dreun.
Wat WAF betreft heb ik absoluut niets te klagen. Maar het hielp wel dat ik deze hobby voor haar al had en haar gewaarschuwd heb dat ik een virus had voor deze hobby. Dus ze wist wat haar te wachten stond.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

xander32

... herkenbaar betreft 't volume; ik draai ook bijna nooit op een hoog volume. Al zou het wel kunnen, zonder dat er overlast ontstaat. De PM11 heeft 'n easy life.

Citaat van: geoffreyvanvugt op februari 11, 2018, 08:32:23
Ik heb een vrijstaande woning als ik de 2 woningen niet meereken aan beide flanken.
Van de buren heb ik nooit last en zij ook niet van mij.. Heel gemoedelijk hier allemaal. Bovendien heb ik het geluid ook weer niet heeeel hard staan. Vind ik zelf eigenlijk helemaal niet mooi als het zo vreselijk hard staat. Is niet totaal niet nodig.
Muren heb ik geisoleerd met isolatiewol en dakleer. Het dakleer is bedoeld als anti dreun.
Heb ik ooit uit Car-Audio geleerd. En ja, Het werkt zeker wel. Voor akoestiek en Anti-Dreun.
Wat WAF betreft heb ik absoluut niets te klagen. Maar het hielp wel dat ik deze hobby voor haar al had en haar gewaarschuwd heb dat ik een virus had voor deze hobby. Dus ze wist wat haar te wachten stond.