Ev a 55 mille 😱

Gestart door xander32, november 15, 2017, 22:02:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Maus

Zoo.... Doe maar 2, gaan we bi ampen :D

En als je de binnenkant bekijkt, lijkt het wel een veredelde server.


Paul

De bouw lijkt een combi van lego en ministeck.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Marvin

Zal het wel verkeerd zien hoor. Maar zijn dat nou gewoon een soort van UCD modules?

xander32


sjoek

Op die manier word de complete set nog duurder dan het huis waar het in staat :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

renes59

#8
Het was een versterker van een onnavolgbaar niveau, de verkoper krijgt nu een versterker van een nog onnavolgbaarder niveau. Hij kan zich beter ook een paar bionische oren aanschaffen van €55.000 want voor normale oren zal het inderdaad onnavolgbaar zijn.
Een aantal jaren terug waren er ook buizenversterkers te koop voor dit bedrag. Ik dacht dat die gemaakt werden voor de Chinese markt voor mensen die uit gekkigheid niet weten wat ze met hun vele geld moesten doen en audio als hobby hadden. Even later waren ze weer verdwenen omdat het eigenlijk gewoon rommel was, een enorme luchtbel van €55.000.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

Citaat van: marvin op november 16, 2017, 01:06:15
Zal het wel verkeerd zien hoor. Maar zijn dat nou gewoon een soort van UCD modules?
Dat vroeg ik mij dus ook af .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Als we het allebei denken, dan zal het best eens zo kunnen zijn. 

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

mountainbiker

Citaat van: renes59 op november 16, 2017, 09:59:01
Het was een versterker van een onnavolgbaar niveau, de verkoper krijgt nu een versterker van een nog onnavolgbaarder niveau. Hij kan zich beter ook een paar bionische oren aanschaffen van €55.000 want voor normale oren zal het inderdaad onnavolgbaar zijn.
Een aantal jaren terug waren er ook buizenversterkers te koop van dit bedrag. Ik dacht dat die gemaakt werden voor de Chinese markt voor mensen die uit gekkigheid niet weten wat ze met hun vele geld moesten doen en audio als hobby hadden. Even later zijn ze weer verdwenen omdat het eigenlijk gewoon rommel was, een enorme luchtbel van €55.000.
Ik kwam ooit het verhaal tegen van een knetterdure eindversterker. Een stel audioliefhebbers hadden het apparaat opengemaakt en de onderdelen bestudeerd. Allemaal goedkope elco's en andere rotzooi zoals waardeloze printplaten.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

HAL9000

Citaat van: mountainbiker op november 16, 2017, 12:11:06
Ik kwam ooit het verhaal tegen van een knetterdure eindversterker. Een stel audioliefhebbers hadden het apparaat opengemaakt en de onderdelen bestudeerd. Allemaal goedkope elco's en andere rotzooi zoals waardeloze printplaten.

Dat gebeurd vaker dan je denkt!  Er staat meestal een goed gekleed marketing persoon met zijn armen te zwaaien.
Echter intern is het voor drie keer niks gemaakt!!!  nopompom
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Cornelis1921

Citaat van: renes59 op november 16, 2017, 09:59:01
Het was een versterker van een onnavolgbaar niveau, de verkoper krijgt nu een versterker van een nog onnavolgbaarder niveau. Hij kan zich beter ook een paar bionische oren aanschaffen van €55.000 want voor normale oren zal het inderdaad onnavolgbaar zijn.
Een aantal jaren terug waren er ook buizenversterkers te koop voor dit bedrag. Ik dacht dat die gemaakt werden voor de Chinese markt voor mensen die uit gekkigheid niet weten wat ze met hun vele geld moesten doen en audio als hobby hadden. Even later waren ze weer verdwenen omdat het eigenlijk gewoon rommel was, een enorme luchtbel van €55.000.
:schater: notworthy :gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *