SR4002 protect mode

Gestart door Italuminium, november 04, 2017, 14:39:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Italuminium

Eerste post en meteen een probleem... Ik heb vandaag een SR4002 receiver gekocht op Marktplaats, maar het bekende probleem met de beschermingsmodus speelt op: als ik 'm aanzet knippert het rode standby-ledje en krijg ik 'm niet aan de praat. Resetten (ook met alle kabels los) biedt hoogstens een paar seconde soelaas. Wat zou ik kunnen doen om dit probleem te verhelpen? Normaal bouw ik zelf mijn audiospul dus multimeter en soldeerbout zijn aanwezig, maar waar ik beginnen moet met zo'n complexe receiver is mij een raadsel... Alvast bedankt!

Italuminium


Marvin


Whisper.nl

Citaat van: marvin op november 20, 2017, 00:23:52
Ik niet.

Ik ook niet wellicht dat onze techneuten je verder kunnen helpen.

SB-Marantz of Hal9000 weten hier misschien wel raad mee.

gr Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

HAL9000

Ja iets zit los, of iets is doorgebrand. Ik lees verhalen over een zener? diode die overbelast word.
Echter kunnen de eindversterker in class A staan, word allemaal lekker warm maar slijt het spectaculair snel!.
Ik zou deze nooit 2e hands kopen.   nonono
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Italuminium

Citaat van: HAL9000 op november 20, 2017, 11:37:42
Ja iets zit los, of iets is doorgebrand. Ik lees verhalen over een zener? diode die overbelast word.
Echter kunnen de eindversterker in class A staan, word allemaal lekker warm maar slijt het spectaculair snel!.
Ik zou deze nooit 2e hands kopen.   nonono

ah, thanks, dat ga ik eens nakijken. Ik heb nog geen schuifje oid voor klasse-A kunnen ontdekken trouwens, of gaat dat automatisch?