verschil in klank of niet

Gestart door fantasy, november 01, 2017, 19:59:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjoek

Voor het gemak bij vaak wisselen zijn banaanpluggen een uitkomst inderdaad. Verder kan je je kabels er mooi mee afwerken. Maar indien je nooit wisselt. En de pluggen nooit in het zicht zijn zou ik gewoon draad er los insteken.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin


fantasy

Bedankt allen voor de respons !
al was de bijdrage van Marvin nietszeggend

Maus

Citaat van: TurboMarco op november 02, 2017, 01:06:40
Mee eens ,maar ik vind dan wel dat daar geen waardeoordeel aan gebonden kan worden ,want voor je het weet word zoiets religieus getint .

Ik ben dan eerder voorstander van dat je zoiets voor jezelf houd .  :yes:

Voor de mensen om mij heen is het verschil tussen versterkers, mp3/cd en verschillende speakers al duister en religieus dus waar trek je die grens? Wat mag je wel en niet voor jezelf houden dan?

TurboMarco

#19
Heel simpel een oordeel op basis van vooroordelen en/of subjectieve waarnemingen .

Zoals je weet verzanden dergelijke topics in een welles/nietes discussie waar de meeste topicstarters niets aan hebben .

edit: ik bepaal trouwens niet wat wel of niet mag ,ik geef enkel mijn voorkeur aan om de vrede te bewaren  :angel:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Citaat van: fantasy op november 02, 2017, 13:02:47
Bedankt allen voor de respons !
al was de bijdrage van Marvin nietszeggend
Dat went wel.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

mars

oi,

Ja zeker maakt het uit!!!!!!!! .
Na ECHT langdurig bezig geweest te zijn  (met mijn Valve audio preadator , maar ook met heel veel spul van een maat van mij , importeur ) en hier thuis een Kanzy En een octave vertersteker , op een set blumenhofers FS3.2

Kan je niet ander concluderen (en ik was een NON beliefer hoor) , dat het wel degelijk uit maakt!!!
Als je het leuk vind ? wil ik graag uitgebreider op in gaan !!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maus

Altijd leuk, ik heb er zelf ook enkele ervaringen mee.

...mag ik dan wel vragen de non believers geen onzin te posten, één keer?

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Maus

Ssst, niets verklappen ;) 

Maar ik vind het wel altijd leuk de andere ervaringen te lezen.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Citaat van: Maus op december 19, 2017, 22:39:46
Altijd leuk, ik heb er zelf ook enkele ervaringen mee.

...mag ik dan wel vragen de non believers geen onzin te posten, één keer?
Je mag dat één keer vragen hoor  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)