Van Den Hul Extender

Gestart door xander32, oktober 25, 2017, 09:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


xander32

#1







En deze zijn te verkrijgen voor de super aantrrekkelijke introductieprijs a €5.000,-


Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

In het licht van welk een beleving deze gaat toevoegen aan de set een no brainer  :-D

Citaat van: Zep op oktober 25, 2017, 09:44:59
Koopje toch?  8-)

renes59

#4
Jomanda van den Hul? Blijkbaar is de doelgroep audiofielen een groep om onzin aan te verkopen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

CiteerNiet hoorbaar waarneembaar.

Als het niet hoorbaar is dan mag het toch niet uitmaken of je getrainde oren hebt of niet  :roll: ,wat zouden dove mensen dan ervaren ....al dan geen tweelingen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mountainbiker

Och jee. Dat dergelijke verhalen nog verkocht worden anno 2017. :-o
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

jrm

Citaat van: renes59 op oktober 25, 2017, 10:03:03
Jomanda van den Hul? Blijkbaar is de doelgroep audiofielen een groep om onzin aan te verkopen.

:gp:
+2

Audiophylia Nervosa

#9
Dit soort VooDoo bestaat al enige tijd, ook Sonore levert zoiets onder de naam The Harmonizer.

http://www.sonore.audio/#pagina=product_info&sleutel=61

Of van Stein,
http://kahlaudio.com/products/stein-music-harmonizer-room-acoustic-treatment-set-demo-set-3200-msrp/

En wellicht zijn er nog meer van dit soort vergelijkbare apparaten in omloop.

Werkt het of niet??? Ik laat mij er niet over uit. Al is het alleen maar de suggestie dat je verschil hoort, dan is dat al voldoende om zo'n giga uitgave te rechtvaardigen.

Groeten,
Marcel
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Zep

De Extender lijkt me zeker iets voor Brutus  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

renes59

Citaat van: KI-Pearl op oktober 25, 2017, 11:44:14
Al is het alleen maar de suggestie dat je verschil hoort, dan is dat al voldoende om zo'n giga uitgave te rechtvaardigen.
Groeten,
Marcel
Mijn advies zou zijn gebruik daar de ziektekostenverzekering voor.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

xander32

 :yes:

Zo laat ik op kosten van mijn vrienden van een niet nader te noemen verzekeraar, binnenkort mijn oren maar weer eens uitspuiten. De uitkomst daarvan, zowel figuurlijk, als letterlijk- voor de liefhebbers, wil ik wel delen  :-D.

Citaat van: renes59 op oktober 25, 2017, 12:18:49
Mijn advies zou zijn gebruik daar de ziektekostenverzekering voor.

Marvin

"
REVIEWVAN DEN HUL
OVERROMPELD

RENÉ VAN ES | 22 OKTOBER 2017 | FOTOGRAFIE RENÉ VAN ES | VAN DEN HUL
In het beschrijven van The Extender en zijn werking ben ik bewust niet te diep gegaan. Enerzijds omdat mij daartoe de fundamentele kennis van scalaire golven ontbreekt, anderzijds omdat ik mij terdege realiseer dat we op een terrein komen waar ons nuchtere Nederlandse brein tegen protesteert. Waar de conventionele wetenschap stopt en aantoonbaarheid niet te realiseren is met ons huidige instrumentarium".

Ja zo kan je over alles wel een leuk verhaald uit je duim zuigen.

Zep

Toch blijft het een feit dat Nikola Tesla een genie was, ondanks het nog steeds niet lukt om ongelimiteerde energie uit het nulpuntenergieveld te verkrijgen  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*