SR7011 Draaiknoppen

Gestart door geoffreyvanvugt, oktober 11, 2017, 15:59:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RHK

Citaat van: geoffreyvanvugt op oktober 20, 2017, 16:04:34
Nieuwe RU kabels aangesloten en I Like. Heb de boel nu even een dik uurtje draaiende gehad en geen drop-out gezien. Zou duurdere hdmi kabel dan echt zoveel uitmaken. Ik was er altijd sceptisch over maar kom er toch op terug denk ik.

De vraag is, hoor je verschil? Ik vraag het me af. En met deze kabels; goed is goed en het scheelt een hoop in de knip. Dan maar geen dure blisters en luxe verpakkingen, het gaat om de kabel en die is top.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

geoffreyvanvugt

Hoor of zie niet echt verschil. Maar ik heb gister een hele avond gegamed zonder 1 enkele drop out. Dus ik ga uiteindelijk nog 4 van die kabels erbij doen. De nieuwe knoppen zal ik vandaag binnen krijgen dus dat komt ook goed.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

geoffreyvanvugt

Nieuwe knoppen erop en lekker zwart weer.. Top service van DoublePoint. HB
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Samro

Mooi dat je versterker er nu weer goed uitziet. Nu de knoppen goed schoon houden. Het kan zijn dat de lak van de oude lelijk is geworden door het vet/zuren wat wij aan onze handen hebben.
Citaat van: geoffreyvanvugt op oktober 21, 2017, 22:48:02
Nieuwe knoppen erop en lekker zwart weer.. Top service van DoublePoint. HB

Age

Citaat van: Samro op oktober 21, 2017, 23:25:19
Mooi dat je versterker er nu weer goed uitziet. Nu de knoppen goed schoon houden. Het kan zijn dat de lak van de oude lelijk is geworden door het vet/zuren wat wij aan onze handen hebben.
Lijkt me stug, wanneer heb jij voor het laatst je versterker aangeraakt? Ik nog nooit om te bedienen. Daar heb je dus een afstandsbediening voor.
De knoppen raak ik alleen met een swiffer aan......
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000