set van Mars deel 2

Gestart door mars, oktober 10, 2017, 21:53:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

dat was flauw inderdaad ,

Maar heb heeeel wat te posten , wat betreft mijn set (die nooit het zelfde is behalve mijn amp DIE IK HOUDT , en mijn speakers)

Maar daar ik veel met importeur doe is er nog al wat voor bij gekomen ........nooit bezit hoor ;-)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Hey Mars, da's een tijd geleden man...
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm


mars

oi ben ik weer ,

Ik heb alleen Marco heeeeel af en toe op de hoogte gehouden , hoe het met mij gaat .
Oke voor de oude garde ; meeste weten wel , dat ik best wel ruig leven achter de rug heb ! Roadie bij FTA elektrosound , Edwin Shirley trucking , en in nederland bij Ampco en local crew via MOJO 2 jaar vast bij Herman brood enz enz bla bla bla.
Toen kreeg ik het in mijn hersens (als zoon van beroeps marinier) om ook beroeps te worden .....nogal paar missies gedaan tijdens grotere operaties , oneervol ontslagen , vond nog een plek in Europa waar ik mijn millitaire ambities kon voort zetten . Echter heeft dit wel sporen achter gelaten.
botkanker schaambeen , nieuwe knie nieuwe heup , nieuwe schouder , blind rechter oog ,.
en as we speak hebben ze Nu een hart afwijking gevonden (erfelijk ,ik bijn 55 mijn vader overleed op 56 ) dus nu zijn ze met ICD kastje bezig.   Genoeg hier over , weer terug naar audio , waar ik inderdaad nog steeds heel druk mee ben
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Ik sprak Marco pas over de telefoon , en vertelde hem van mijn audio omzwervingen laatste paar jaar. Echter 1 van de eerste dingen die hij vroeg ; Mars maar je hebt je speakers toch nog wel?      Yeps die heb ik nog. Echter zijn de mijne compleet gereviceerd door Dhr Meyst , en je mag dan ook spreken dat ik een set MC Systems M3 heb in nieuw staat met de Dynaudio tweets en natuurlijk , De bas  mid met het MC patent  (duikt met een 17cm membraam easy tot 28 / 29 HZ zonder enige vorm van kast resonantie)

MAAAAAAAR ondertussen bevriend zijnde met een importeur van (nee De importeur van OA Blumenhofer , pluto enz enz   .
Heb ik nog echt een en ander in huis gehad de laatste jaren , van zeg maar spullen die IK niet kan betalen , maar waar wel wordt gevraagd laat jij je licht er over schijne , en nog paar andere Haagse Jongens?  (Vindt ik wel compliment  :wink: Ja toch?)

Maaaaaaaaar weeer de Mazzel om voor mezelf de '"Valve Audio Predator " aan te schaffen (ik was eerst soort van classe maf) , maar dat is over ! Dit merk wordt niet in Nederland verkocht . Van de mijne zijn er maar een paar hier.    Leuk feitje is dat Dhr Van Den heul , met de losse voor en eind combi speelt van dit zuid Afrikaanse merk.

Ver heb ik veel met Naim lopen stoeien , ettelijke cd spelers , en toch wel paar open baringen gehad op het gebied van bekabeling  :wink: :wink:    zal paar pics plaatsen
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

FUUUUUUCK ZIJN ME BESTANDEN TE GROO6T frusty  MAURICE HELLUP WAT NU?????
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Dit installeren op je laptop/pc: http://www.bricelam.net/ImageResizer/
Werkt prima.

Ik vind het fijn om weer wat van je te horen op het forum.  :yes:
Leuk al die verhalen over wat je hebt beluisterd en verbazend wat je hebt gedaan in je leven en hoe je er nu in staat. Respect.

mars

thanks Jowa,

Echter (ja ja ik blijf de zelfde eikel op PC) maar ik probeer het te instaleren , maar kom er nog niet uit frusty frusty redface nopompom nopompom nopompom nopompom nopompom
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

En ik heb me juist een berg foto's op me PC staan , van eigen set +veranderingen !!  Maar ook gave impressies van shows , en uitnodigingen bij importeurs .      enfin ik ga even wat eten . Maar dit moet ik toch op kunnen lossen .......... verdulleme nog an toe ( ja ik ook nog netjes praten , hoewel fijn dat zo'n PC geen haags accent doorgeeft ;-)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

mars

middag

Nah (FF op ZUH Haags) lekkah is dat .

Heb ik 4 jaar lang al G.e.z.e.i.k  met allerlei operaties  , afgezien van een forse botkanker in 2000

Kreg ik nah tu horuh dat ik een Myoacarditis heb , in een hargt spiea

nee maar blijkt wel weer seriuese shit te zijn ,
maar ik ben zo hard nekkig als .......(vul maar in)  ook DIT  MOET goed komen !!!!

Echter Foto's komen er nog aan !!

grtz  Mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun